Gå til innhold

FLERE MED VANN I KROPPEN?????

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

er i uke 22, og har fått en del........flere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vann og hva som er fett..men NOE vann er d hvertfall...med de sokkemerkene jeg har så..:P og kan ikke få meg selv til å tro at alle 14 kiloene jeg har gått opp skal være fett.....må helt opp til str 38 i vanlige bukser om jeg skal få dem over rompa( brukte 32 før sv.skap) så d er jo en del...fint om litt av d er vann ja, d får meg til å føle meg litt mer komfortabel med økt volum på rompe og lår:P

Hvordna vet du at du har en del vann?

Skrevet

Jeg er snart i uke 14, og jeg hr god del vann i føttende, ille altså..

Skrevet

Jeg er 28 uker på vei og har begynt å få vann i kroppen nå. Missunner dere ikke som har fått det tidligere, men det går nå fort vekk etter fødselen

Skrevet

Uke 22 jeg også og mener det er vann jeg har i føttene, iallfall.. blubbeføtter, spes på kvelden.. :( Lekkert?? NEI!! ;D Har heldigis ikke gått opp mer enn 4-5kg, men skal det komme vann etterhvert nå, så kan det fort bli flere....

Skrevet

Jupp, er som kamelen... Spare på vannet i tilfelle dårlige tider... :P '

Har mye i føttene og beina, sliter å få på meg sko og sandaler =(

Skrevet

Vann synker mens fettvev holder seg på plass. Så du vet at det er vann om det samler seg nederst i kroppen, altså i korsryggen når du ligger, og i føttene når du står/går sitter. Du kan trykke med fingeren din der det er hovent, om det er vann, vil det bli et fingermerke som ikke går bort før etter et par sekunder.

:-)

Skrevet

Bruk støttestrømper, forresten! Lett å si i denne varmen, men... Jeg kjøpte støttestrømper på tilbud på apoteket da jeg skulle fly for noen uker siden, og var positivt overrasket. Det ser så ubehagelig ut, men jeg synes det er kjempedeilig å ha dem på:-)

Skrevet

jeg og er begynt å få vann i kroppen nå. er i uke 23 forresten. drikk MYE vann, det høres sykt ut men det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...