Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på snart 3 mnd vil ikke ligge lenger enn max 1 min på magen, hu bare skriker! jeg fikk ikke hatt henne på magen de 5 første ukene etter fødsel pga knekt kragebein etter hard fødsel!

noen der ute som har tips hva jeg kan gjøre for at henne skal klare det lenger?

også min samboer har fått kreft:( og vi vil flytte på permisjonen hans pga at han da blir sykemeldt en periode da han skal ha cellegift! får en flyttet på permisjonen eller er det spikra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vil bare si så trist det var med din samboer. Tror nok du kan flytte permisjonstiden, hør med NAV.

Ang. ligge på magen, er min datter likedan. Hun begynner først nå (4,5 mnd) å være mer komfortabel med dette. Noe jeg synes hjalp var å legge henne på magen på stellebordet, gjerne ut mot rommet slik at hun kunne ligge og titte seg i speilet... hi hi...

Men bare øve hver dag litt og litt, og ikke når de er for trøtte. Så går det plutselig en dag litt lettere:)

Skrevet

heisann...

emilie hater også å ligge på magen... men dei siste ukene har vi trent på å ligge på magen, så det kommer seg dag for dag :o)

kjøpt slik ei treningsmatte som både meg og emilie ligger på... så snur jeg henne over på magen mens jeg ligger på siden av henne... har en del leker som hun også kan kikke på....

fikk beskjed av hs og kiropraktor å bare trene... gjør ingenting om hun griner litt... 1-2 min hver gang...

prøv mange ganger til dagen... på stellebordet, legg et teppe på stuebordet foran tv og prøv om hun vil ligge der på magen, så ser hun på tvèn.......

hold en hånd på rompa, sli at hun ikje tipper fram over. det hjelper godt her.... prøv å la hun ha albuene under brystet, så det ikje blir så press på brystet....

bare øv, ikje gi opp.. det lønner seg.. ser det på emilie...

Lykke Til....

Kan desverre ikje svare deg på permisjonsspørsmålet, da jeg ikje er sikker på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...