Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 noen som vet om det er gjort tester på de babycallene som finnes på markedet? Hvilken er best i test, ev. hvilken anbefaler du (og gjerne pris)? Og i samme slengen: Noen som vet om det er gjort tester på øretermometer? Bruker rompe-temp til vanlig, men nå har snuppa nettopp hatt 40 i temp i tre dager, og vi har vært oppe mange ganger om natta - og da hadde det jo vært kjekt med et øretermometer bare for å sjekke litt!
*Smiley* Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Anbefaler Phillips aventSCD499 Babycall. Denne digitale teknologien gir en sikker, privat tilkobling, fordi du vil være den eneste som lytter til din baby. Den velger automatisk en ubrukt kanal og bytter når den oppdager en annen enhet som bruker den samme kanalen. Kontroller temperaturen på barnerommet fra et annet sted for ekstra komfort og kontroll. Garantert uten forstyrrelse fra noen andre enheter (andre babymonitorer, trådløse telefoner og mobiltelefoner). Gir en sikker og privat tilkobling ved hjelp av datakryptering. Du er den eneste som kan høre babyen, og du hører bare din egen baby. Viser en kontinuerlig forbindelse mellom babyenheten og foreldreenheten med synlige og hørbare indikatorer. Bruker lys til å vise om babyen lager lyd, selv når volumet er slått av. Reiseetui beskytter enhetene på reise. Belteklemmen og halsbåndet gir håndfri frihet og bevegelighet: fest foreldreenheten i beltet eller ha den rundt halsen. Den oppladbare foreldreenheten gir deg minimum 24 timer trådløs overvåking med en rekkevidde på opptil 300 m. Siden den mobil foreldreenhet er så liten, kan du bevege deg fritt rundt i huset og samtidig høre babyen når den trenger deg. Med en rekkevidde på opptil 300 m er du sikret sikkert mottak i og rundt huset. Fem vuggesanger som dysser babyen i søvn. Nattlys med stjerner som beroliger babyen. Gir deg muligheten til å snakke til babyen. Koster 12-1300 kr.Er veldig fornøyde:)
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jeg har en du kan få om du ikke er nøye om de er trådløse ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 det spirer og gror: FÅ? Hvorfor? Nei, trådløse er ikke så viktig for meg - bare de funker!!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Vi har også Phillips aventSCD499 Babycall. Veldig fornøyde!!! Spiller også bysse sanger som babyen kan sovne til, som man kan styre fra foreldre delen.
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 hehe.. alle blir skeptiske når noe blir gitt bort.. du kan få de fordi jeg skal kjøpe nye nå i juli.. jeg er veldig fornøyd me de vi har, det er en type av phillips sine med noe gult på.. men jeg lengter etter trådløse fordi vi flytter så ofte på de, og har lite kontakter.... derfor kan du få de, de er ikke så dyre heller, betalte 800 kr for 1 å et halvt år siden.. du kan få betale frakt da, det er vel kanskje en hundrelapp... du kan også ha vanlige AA batterier i de, men de varer ikke så lenge da... men de er i helt perfekt stand, og lyden og alt er kjempebra på de... =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 SUPERT!! Jeg tar de!! Sender deg en pm!! Du er en knupp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå