Gå til innhold

noen som er goe i matte???


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...

hvor mye er 3/4 dl???

hehe...

skal begynne så smått med grøt og det er innholdet i blandingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3/4 dl =0.75 dl

Skrevet

0.75 dl

 

halvparten samt halve halvparten

og jeg er IKKe god i matte

Skrevet

Hva vil du ha det omregnet til?

Skrevet

1 dl er 100 ml, 100 delt på 4 er 25. 25 ganger 3 er 75. ergo 75 ml vann. Blir det riktig tro?

Skrevet

heisann du....

 

1 dl e vel 100 ml

 

100 delt på 4 e jo 25 ml

 

så då vil vel 3/4 dl blir 3x25 ml som er 75 ml

 

trodde det var sann jeg forstod blandingsforholdet på grøten. men ikke kommet opp i full porsjon her enda.. tar ca 50-60 ml melk og blander bare pulver til rett konsistens...

 

husk å begynne med smaksprøver og trappe opp..

 

lykke te :)

Skrevet

Tusen Takk for svar jenter :o)

skal prøve meg fram i morgen....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...