Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 hehe... hvor mye er 3/4 dl??? hehe... skal begynne så smått med grøt og det er innholdet i blandingen...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 0.75 dl halvparten samt halve halvparten og jeg er IKKe god i matte
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 1 dl er 100 ml, 100 delt på 4 er 25. 25 ganger 3 er 75. ergo 75 ml vann. Blir det riktig tro?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 heisann du.... 1 dl e vel 100 ml 100 delt på 4 e jo 25 ml så då vil vel 3/4 dl blir 3x25 ml som er 75 ml trodde det var sann jeg forstod blandingsforholdet på grøten. men ikke kommet opp i full porsjon her enda.. tar ca 50-60 ml melk og blander bare pulver til rett konsistens... husk å begynne med smaksprøver og trappe opp.. lykke te
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Tusen Takk for svar jenter ) skal prøve meg fram i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå