Gå til innhold

Dæven steike så sjalu..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære sambos søster og hennes ufordragelige kjærest har tydeligvis problemer.. Da jeg ble gravid tok det dem bare noen mnd før de også "popped the news" om at de også hadde smått i vente! Ikke bare det, men hun klarte å si til sambo "ja så gle dere mens dere kan". Øhh ok.. Javel, så fikk de ungen da, søt var den og alt, men de måtte altså stjele navnet vi hadde sagt vi skulle ha om vi fikk ei jente..

Når sambo kjøpte seg ny bil var ikke svigers sen med å kjøpe siste skrik, måtte attpåtil jobbe overtid for å få råd til den. Er jo forsåvidt ikke vårt problem, men når de stakk og kjøpte seg en svær hund fordi vi kjøpte en hamster måtte jeg bare le. Men det værste er jo at stakkarn ligger i buret hele dagen eller driter ut hele bakgårn dems fordi di er for late til å gå no særlig tur med den.

Da vi pussa opp badet fant de også ut at det skulle de og gjøre. Og når de så boblebadet vår til 20,000 var kjære sviger meget så snar med å konstatere at de skulle ha ett som kosta 40,000 og var dobbelt så stort! Og når de så vår 50" flatskjerm var han snar å si "oja jeg skal ha større. 60" toms tenker jeg".

Dere tenker kanskje jeg tuller, men fyrn er dønn seriøs. Hva faen er dette, burde vi si noe eller vafan.. Og jeg blir steike gal av den svigersøstra mi som sitter å ni-glor på meg hver gang de er på besøk! Lurer faenmeg på hva de gjør når vi forteller vi skal ha en unge til gett...

Sorry for langt innlegg, måtte bare skrive det. Er så latterlig. Flere som har lættis problemer med svigers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he du får lufte noen tanker om at dere skal selge alt for å bo på en båt og seile rundt.......mulig de sier farvel=)

Skrevet

Har en venninne som er helt lik på det området der. Før vi fikk barn var det klær det gikk på, men nå er det interiør. Er så irriterende at det er til å bli sprø av. Ommøblerer jeg gjør hun også det. Jeg skiftet ut det meste av møbler for ca 2 år siden og etter hun hadde vært hos meg så så det likedan ut hos henne. Jeg er en litt kreativ person og liker gjøre ting personlig ved å lage en liten vri på f.eks interiør eller måter å oppbevare minner for barna. Alt dette har hun rappet og spesielt det er surt:( Mne hva gjør en? Dama er grei ellers, og vi har det gøy sammen..

Skrevet

Du får ta det som et kompliment. Late som du er Madonna eller noe, hehe.....

Skrevet

I begynnelsen gjorde jeg vel kanskje det. (ikke latet som jeg var madonna altså;)) Men skjønner HI for det er ikke gøy når det blir for mye. Verste er vel kanskje at jeg syns folk mangler skamvett når de gjør slikt, men det er vel kanskje mest et tegn på usikkerhet.

Skrevet

Har det slik med svigerinna mi jeg og, ikke på alle områder, mest på interiør, kjøper jeg noe nytt til huset, tar det ikke lang tid før hun har det også, hun er veldig usikker på seg selv i de fleste sammenhenger, så det henger nok sammen med det!

Det plager meg ikke, men syns det er synd at hun ikke kan ha egne meninger om så enkle ting som gardiner f.eks.

Har også to venninner som fikk unger til samme tid, det ser ut som om de har vært på babyshopping sammen og bare handla inn to av alt, alt de har til ungene er likt, gjør jo ingenting, men blir litt kjedelig i lengden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...