Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 kællen har ferie, og vi er lykkelige rødvi er godt i varmen og regnværet og kulden går til alt
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Er jeg misunnelig? Jepp!!!!! Men får ta det igjen til neste år, for da er jeg ferdig med graviditet og barne fødsler for alltid.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jeg er ferdig jeg er ferdig jeg er ferdig jeg er ferdig jeg er ferdig jeg er ferdig jeg er ferdig hehe
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 skål.ikke så..sole..mio??? (hm, får visst veldig dårlig humør i takt med minkinga på cosmoglasset..??)
solemio Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 hehehehehehe, får vel ikke dårlig humør du nå? Jeg derimot, med gubben som fortsatt ler seg ihjel av Jackass er i trøbbel. Tenkte du ikke var så kjip når du skålte, men du var kanskje det likevel?????
trippeltopp Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 SKÅL! Her er det også ferietid. Deilig med mann som kommer hjem med vin i sommergave gitt. Nå skal vi kose oss fire uker til enda. God sommer!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 aldri vært kjip:-) (men ler veeeldig av en del Jackass..) aldri dårlig humør; men humoren min er det tilstadighet bare jeg som liker..hehe
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 hm,s er nå. Enda en skriveleif, Ikke humør men HUMOR!!!! (Blander en ny cosmo) rairai
solemio Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Men i tillegg til den Ikkje-kjipe-stemninga og ferietid på far, likte jeg lykkelig-kommentaren din. Jeg henger meg på lykkelig, selv om far ser Jackass, og gleder meg til jeg selv får ferie om bare to uker.... ei uke etter mannen..... Til alle her på tråden: Teller til tre og tar en skål, 1....... 2........3!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 alltid lykkelig:-) jeg talte--og skålte bottom up;-)
PyttPytt Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Her sover mann, baby og hund mens mor koser seg med et glass rødvin, så skål ja!
PyttPytt Skrevet 4. juli 2008 #16 Skrevet 4. juli 2008 Hmmm, tomt nå så tusler i seng mens det ennå er stille i huset natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå