Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen( 9 uker) har diare. jeg har brukt litt over en pakke bleier siden i går.

Hun har ikke feber. så jeg regner med at det er varmen som er årsaken.

Siden litt over klokken 18 i dag har hun fått kun sukkervann og vann med grønnsakspure. hun har drukket 600 ml sukkervann og 200 ml grønnsaksvann.

Hva gjør dere når babyen har diare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har erfaring ??

Skrevet

Er det ikke litt tidlig og gi henne grønnsakspure?? Ammer du eller gir du mme?? =)

Skrevet

Søkte litt rundt på tidligere innlegg. Der ble å ringe legevakt anbefalt. Barn blir veldig fort dehydrerte. De vil gi deg gode råd!!

Skrevet

Jeg har ringt legevakten og fikk de rådene jeg har fulgt i kveld.

Skrevet

Jeg gir MME og ble annbefalt å ikke gi henne noe av det.

Skrevet

Ble du anbefalt og ikke gi henne noe mme i det hele tatt mens hun hadde diare?? Jeg er ikke lege men synes det hørtes veldig merkelig ut... Babyer blir jo veldig fort dehydrerte og det er mye væske i mme også.. Følg godt med på bløtpunktene på hodet og synker de inn så ville jeg reist til legen med en gang.. Har hun fortsatt diare utover dagen i morgen ville jeg også reist..

Skrevet

ja de sa så. jeg tar henne dit i morgen om det ikke gir seg. føller veldig godt med på om hun bli dehydrert, mistet nesten lille søsteren min pgs det så jeg har litt hetta kan man si.

Skrevet

Håper det ordner seg for lille jenta di. God bedring!!

Skrevet

takk. det går sikkert bra. bare litt sliten nå. så nå skal jeg gå og legge meg så nå skal pappan få kose seg med babyen i natt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...