tryde Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Babyen( 9 uker) har diare. jeg har brukt litt over en pakke bleier siden i går. Hun har ikke feber. så jeg regner med at det er varmen som er årsaken. Siden litt over klokken 18 i dag har hun fått kun sukkervann og vann med grønnsakspure. hun har drukket 600 ml sukkervann og 200 ml grønnsaksvann. Hva gjør dere når babyen har diare?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Er det ikke litt tidlig og gi henne grønnsakspure?? Ammer du eller gir du mme?? =)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Søkte litt rundt på tidligere innlegg. Der ble å ringe legevakt anbefalt. Barn blir veldig fort dehydrerte. De vil gi deg gode råd!!
tryde Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ringt legevakten og fikk de rådene jeg har fulgt i kveld.
tryde Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg gir MME og ble annbefalt å ikke gi henne noe av det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Ble du anbefalt og ikke gi henne noe mme i det hele tatt mens hun hadde diare?? Jeg er ikke lege men synes det hørtes veldig merkelig ut... Babyer blir jo veldig fort dehydrerte og det er mye væske i mme også.. Følg godt med på bløtpunktene på hodet og synker de inn så ville jeg reist til legen med en gang.. Har hun fortsatt diare utover dagen i morgen ville jeg også reist..
tryde Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 ja de sa så. jeg tar henne dit i morgen om det ikke gir seg. føller veldig godt med på om hun bli dehydrert, mistet nesten lille søsteren min pgs det så jeg har litt hetta kan man si.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Håper det ordner seg for lille jenta di. God bedring!!
tryde Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2008 takk. det går sikkert bra. bare litt sliten nå. så nå skal jeg gå og legge meg så nå skal pappan få kose seg med babyen i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå