Gå til innhold

Fler som skal i 2 trimester om 1 uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fer som hopper over til 2 trimester om 1 uke? Gleder meg sånn!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal følge BIM siden, så er jeg 11 dager i dag, men i følge legen er jeg 10 1/2. Så tja jeg skal over til 2. trimester i neste uke en gang hvertfall.

Skrevet

Uker, ikke dager. Hehe.

Skrevet

Nesten :) Er 11 uker på mandag og hopper forhåentligvis over til 2 trimester mandag om en drøy uke :)

Skrevet

=) Så bra da.=) da kan vi følge hverandre hele veien=)

Skrevet

Jeg skal også snart over ... 11 uker på mandag!! så da er det jo bare 1 uke!:):) Arti å ha noen å følge!

Skrevet

Jeg skal også over, var på ul i går og var 11+4 så går over snart nå.. får ikke vært her inne til uken da men, skal på fjellet :o)

Men på Bim står det at jeg allerede er i uke 12 men babyverden sier jeg er 11+3 hehe men men... lykke til alle sammen.

Skrevet

På torsdag er jeg 12+1 så da er jeg over i 2.trimester!!! Gleder meg!

Skrevet

Jeg er 12 uker til fredag, så jeg flytter over neste lørdag..:) Gleder meg jah!:)

Skrevet

Jeg er 11 fullgåtte uker i dag, så jeg flytter over om en uke!! :) Blir godt å komme seg over til 2. trimester! :)

Skrevet

ja..eller er litt usikker...i følge min siste menstrusjon er jeg 12uker i dag,men i følge tidlig ul er jeg i uke 10+4 så enten er jeg der,eller så er det rett før:) ( har mens termin 19.01.09 og ul termin 29,01.09

Skrevet

Flytter over til 2.trimester nå førstkommende fredag:) Skal på første UL i morgen, så det er jo godt mulig at jeg er kortere eller lengre på vei... Er ihvertfall kjempespent!

Skrevet

Til søndagen er jeg 12 fullgåtte uker,å over til 2 trimester.. å krysser fingrene for at kvalmen snart gir seg

Skrevet

Er 12 +1 på søndag.

Skal på tidlig UL på neste tirsdag. Gleder meg masse til det.

Skrevet

Jeg er 12 uker til torsdag, bare tre dager til. Skal til ul til fredag, så håper det er bare god-nyheter der, slik at man kan begynne å glede seg for fullt :-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg flytter til 2. trimester om to dager :D

Skrevet

Åhh..teller dager nå jeg også..gleder meg så til lørdag.Da er jeg ifølge meg selv 12+0. Blir så deilig å kunne slappe litt mer av med alle bekymringene. Skal på 3D-UL på tirsdag den 15. Da er jeg 12+3...veldig spent på å se hvordan den lille har det:-)

Skrevet

hei:) skal til 2 trimester på søndagen, da er jeg 12+1:) har prøvd å sende deg en personlig mld men får ikke til, tror d er fult i innboksen din..

Skrevet

På lørdag er jeg 12+0, endelig=)

Blir litt av et vendepunkt=D

Skrevet

Jeg går også over til 2.trimester på søndag...gleder meg!

Skrevet

hopper over på tirsdagen:) Føler jeg kan puste ut når jeg er i 2 trimester.. Flere som er andregangsfødende?

Skrevet

Ja, jeg har ei jente på 7 år og venter nr 2 ca 28. januar:-)

Skrevet

Ja, jeg er over i 2 trimester til tirsdag. UL til mandag, gleder meg veldig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...