Gå til innhold

reise med tog..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, men vi lurer på å gjøre det i sommer. Har noen av dere reist på familiekupe? Har vi da en kupe alene eller? Er det uttak/stikkontakt på toget? Tenker da på om barna kan ha med seg bærbar dvd. Batteriene våre virker ikke mer, så vi er avhengige av strømtilførsel til dem.

Andre tips til togtur? Er bagasjen i samme kupe som oss? Kan man ta med vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde ikkje det var familiekupe lengere eg.............. Huskar det fra da eg var liten for over 20år sida. Men det er familievong, der det er plass til vogna di også er det leikerom bakerst i vogna, er ikkje uttak til strøm der.

 

Slik er det på toget som går fra oslo til stavanger i hvertfall, har reist med det fleire gonger, ikkje heile vegen men nokon timar. Og det har gått veldig bra med mine.

 

God tur!!!!

Skrevet

Takk for svar. Mener det stod alternativ for å krysse av på familiekupe ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...