tintafant-m/2 jenter Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Det har jeg aldri gjort, men vi lurer på å gjøre det i sommer. Har noen av dere reist på familiekupe? Har vi da en kupe alene eller? Er det uttak/stikkontakt på toget? Tenker da på om barna kan ha med seg bærbar dvd. Batteriene våre virker ikke mer, så vi er avhengige av strømtilførsel til dem. Andre tips til togtur? Er bagasjen i samme kupe som oss? Kan man ta med vogn?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Trudde ikkje det var familiekupe lengere eg.............. Huskar det fra da eg var liten for over 20år sida. Men det er familievong, der det er plass til vogna di også er det leikerom bakerst i vogna, er ikkje uttak til strøm der. Slik er det på toget som går fra oslo til stavanger i hvertfall, har reist med det fleire gonger, ikkje heile vegen men nokon timar. Og det har gått veldig bra med mine. God tur!!!!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Takk for svar. Mener det stod alternativ for å krysse av på familiekupe ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå