Gå til innhold

Nabobarn som leker ute kl 22.30 og BRÅKER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg BRÅKER. De flyr rundt og hyler og skriker (alder fra 6-12) Har ikke noe imot at barn leker og har det gøy, men så sent på kveldstid da blir jeg irritert, spesielt nå når det er så varmt og vi må ha alle vinduer på vidt gap for at barna skal få sove). Har selv tre barn på 10år, 7år og 8 uker. Selv mine to på 7 og 10 får ikke normalt lov å være ute på den tiden. Selv om det er ferie må de være i seng innen kl.22.

Noen andre som synes det er uhørt at de er ute så sent og flyr rundt og hyler og skriker? Kan jeg kreve stillhet etter en viss tid selv nå i ferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyle og skrike hadde jeg ikke latt mine barn gjøre, og jeg hadde bedt nabo ungene å dempe seg litt siden det sover barn. Men jeg hadde ikke bedt dem å være stille.

mine barn får lov til å leke ute, selv sent. men de får ikke lov om de bråker. Litt bråk må naboer tåle, men det er måte på.

Skrevet

HI her.

Selvfølgelig ville jeg ikke bedt de om å være stille, men å dempe seg. Greia var at jeg var faktisk borte å snakket med faren deres litt tidligere angående skrikinga til barna hans, og han skjønte godt at jeg reagerte og han ba de om å dempe seg. Men bare kort tid etter var alt glemt. Jævlig irriterende. Spesielt når han vet at andres barn har lagt seg. Mulig han synes det er greit at ungene flyr ute og bråker så lenge de vil, men det finnes faktisk folk som tar inn og legger barna sine til normal tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...