Vanilla83 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Sniker meg inn fra 1 tri, er bare 4+3. Jeg bare lurer hvor vanlig det er med sånne strekk/murr/menssmerter? har veldig mye av det, og virker som det er mest på høyre side. Akkurat som når jeg står så strekker det seg liksom ned i lysken. Er ikke kjempevondt, men ubehagelig. Er så redd det skal være graviditet utenfor livmoren Noen som hadde det likedan?
Gjest elissa2 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 hei:) gratulerer:) jeg hadde mye murre/mens smerter de 3 første mnd.... kjenntes ut som mensen skulle komme hvert øyblikk,men det gjorde den ikke. det er nok helt vanlig, men er du bekymra så kan du jo få en tidlig legetime, for å sjekke opp at alt er som det skal??? venninna mi blei gravid utfor livmora, og hun blei henta hjemme med ambulansen, for hun hadde voldsomme til magesmerter.....
Vanilla83 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Ohh dakar:( Ja er vel kanskje mi ega feil som har sittet mye foran pc'n, var bare litt bekymra siden det liksom er høyre side hele tida. Alt man skal gå å tenke på. sukk
Gjest elissa2 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 få det sjekka opp du ,slik at du slipper å bekymre deg:) en bekymring mindre i hverdagen er vel ikke å takke nei til:) har du lest på nettet om svangerskap utenfor livmora? symptomer og div??
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 congratulation:) jeg hadde mensmurringer o.l. helt i starten jeg også, tror d er helt vanlig. Det er også noen som har en liiiten menslignende blødning tdlig i sv.skapet, uten at d har noe stort å si.. Jeg var dritforvirra og bekymra i begynnelsen når jeg ikke hadde spesielle symptomer og hadde menslignende smerter..trodde jeg skulle miste aenhvert minutt, og tok sikkert 15 tester i løpet av den første uka:P nå er jeg i 27 uke og god og rund rundt magen, kjenner spark og bevegelser fra den lille gojenta mi flere ganger om dagen, og storkoser meg=D
Liljee Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 tror ikke du skal være bekymret i det hele tatt!!! Jeg hadde også mye stikninger de første ukene, og da særlig i venstre side hos meg. Husker at jeg tenkte akkurat det samme som deg, ang. graviditet utenfor livmor. Nå er jeg i uke 17- og alt står bra til. Kos deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå