revemor silkesvans Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 har hatt så vondt venstre side på siden av skjede åpningen liksom i noen dager.merker ikke noe når jeg sitter og ligger mest når jeg står og går.er ikke ømt og trykke der,men det er sånn en strekkende smerte liksom.noen med liknende.har bl i symfysen og låsning med det er stabilisert av fysio og er relativt bra nå.men synes det var litt intimt å spørre han om dette var noen relaterte smerter.noen med liknende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå