Gå til innhold

Manuell eller elektrisk brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha??

Noen med erfaring av begge deler og har en type å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt manuell, men har ingen erfaring da. Det kommer vel litt ann på hvor mye du tenker å pumpe?

Jeg håper jeg får til å fullamme en del mnd, og bare blir å pumpe dersom jeg har melkespreng eller skal bort, så de som passer kan gi med flaske.. Og da sa de i butikken at manuell skulle holde.. Hvis du har tenkt å pumpe et par ganger dagen derimot, kan manuell bli veldig slitsomt..

men som sagt, ingen erfaring enda.. har foresten kjøpt avent sin.

Skrevet

Hvor mye var det Avent sin kosta?

Jeg så på en manuell brystpumpe i stad på BarnasHus.. Det var vel fra han berømte doktoren.. Husker jo selvfølgelig ikke hva han heter nå da *hehe* Dr.Brown eller no? *hmm* Og den kosta 399,-

Skrevet

skal ha elektrisk denne gang, den saken er grei... kjempe tungvint med manuell...

Skrevet

Har kjøpt meg manuell jeg. Avent sin. Søstera mi hadde også manuell og sa at Avent sin var bra. Hun prøvde flere pga den ene gikk sund, og mente på avent sin. Men som det sies over, spørs litt hvor mye en har planer/kommer til å bruke den.Kan nok bli tungt å pumpe mye med ei manuell.

Skrevet

Kjøpte Avent sin manuelle, nærmest fordi den var på salg. Om det viser seg at jeg kommer til å pumpe mye går jeg muligens over til en elektrisk, men det får tiden vise...

Skrevet

Har ikke kjøpt det enda, men tror at hvis amming går greit og jeg får bruk for det ville jeg hatt elektrisk. (er hvertfall det jeg er blitt anbefalt av venninner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...