myboylollypop Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 tre uker til bryllupet, og her sitter jeg med skrivesperre og blir helt svett av tanken..noen som vil dele gode ideer og erfaringer?
~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Det er vanskelig å skrive tale. Hater det selv! Men sett deg ned og tenk igjennom brudens gode egenskaper, dårlige egenskaper (kan bli humorpunkter i talen), gamle koselige historier, opplevelser dere har hatt. Morsomme episoder osv. Skriv ned alt som faller ned i hodet ditt, så sorterer du litt etterhvert. En tale som inneholder alvor, gråting, latter og smil er den beste!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg syns det er skikkelig gøy å skrive taler:) Det kan være bra å ha en litt uvanlig vinkling på talen, f.eks begynne med et (morsomt) sitat som bruden har sagt. (som en slags overskrift) Så kan du knytte talen opp til dette. Eller så kan du jo ta vanlige, morsomme ting også. Det er jo helt safe, og slår ikke feil.De gangene jeg har vært forlover, har jeg kun snakket om/til bruden, siden det er hennes tale. Men du kan jo med fordel trekke fram gode ting ved brudgommen også. Ikke glem å takke for at du fikk være forlover, og å utbringe skål for bruden/brudeparet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå