Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 pent.no eller yr.no ?? Hvem har stemt mest for dere?? Yr mener pent vær i morgen med 29 grader som i dag.. Pent mener 16 dager og regn i morgen.. Ganske store forskjeller ja.. hehe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2008 16 grader selvfølgelig.. hehehe.. =)
*gruffalo* Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 har aldri prøvd pent.no. Men synes yr som regel stemmer veldig godt, jeg. Kanskje ikke langtidsvarselet alltid...men det gjør det jo ingen plasser;)
~sjiraff~ Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Har aldri vært inne på pent.no jeg. Synes yr stort sett melder riktig.
2SmåTroll Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 tja, bruker mest yr her. virker som den stemmer tålig bra. men forandrer seg hele tiden da. er noen oppdateringer om dagen.
*gruffalo* Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 måtte sjekke om det var forskjeller her og. 26 grader på yr, 20 grader på pent. Så jeg satser på at yr er best:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Jeg håper også yr stemmer best.. ;p
Mammapudding Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Yr stemmer best, pent har alltid for lite grader..og her er det kaldt nok fra før så trenger ikke pent til å få meg enda mer deprimert;-)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Feil uansett her i hvertfall...alltid 5-10grader feil...snodig.. vært ca 5-7 grader heitere her i dag enn det sto på noen av stedene..skjønner ikke hvordan de får det til heller.... Jeg vil ha det kaldere!!! Håper på vind og regn faktisk nå...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2008 Håper det blir knall vær i morgen og jeg.. I dag var det varmest i Landet her ifølge pent.no .. Og det er sååå deilig.. Og i dag har jeg i tilegg fått blåst opp bassenget så jeg og mini kan plaske som gale sammen.. haha.. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå