Gå til innhold

Pent eller yr??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

pent.no eller yr.no ??

Hvem har stemt mest for dere?? Yr mener pent vær i morgen med 29 grader som i dag.. Pent mener 16 dager og regn i morgen.. Ganske store forskjeller ja.. hehe.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 grader selvfølgelig.. hehehe.. =)

Skrevet

har aldri prøvd pent.no. Men synes yr som regel stemmer veldig godt, jeg. Kanskje ikke langtidsvarselet alltid...men det gjør det jo ingen plasser;)

Skrevet

Har aldri vært inne på pent.no jeg. Synes yr stort sett melder riktig.

Skrevet

tja, bruker mest yr her. virker som den stemmer tålig bra. men forandrer seg hele tiden da. er noen oppdateringer om dagen.

Skrevet

måtte sjekke om det var forskjeller her og. 26 grader på yr, 20 grader på pent. Så jeg satser på at yr er best:)

Skrevet

Jeg håper også yr stemmer best.. ;p

Skrevet

Yr stemmer best, pent har alltid for lite grader..og her er det kaldt nok fra før så trenger ikke pent til å få meg enda mer deprimert;-)

Skrevet

Feil uansett her i hvertfall...alltid 5-10grader feil...snodig.. vært ca 5-7 grader heitere her i dag enn det sto på noen av stedene..skjønner ikke hvordan de får det til heller....

Jeg vil ha det kaldere!!! Håper på vind og regn faktisk nå...

Skrevet

Håper det blir knall vær i morgen og jeg.. I dag var det varmest i Landet her ifølge pent.no .. Og det er sååå deilig.. Og i dag har jeg i tilegg fått blåst opp bassenget så jeg og mini kan plaske som gale sammen.. haha.. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...