Vanilla83 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Huff som man glemmer alt man har lest tidligere, men hvordan var d der med sterkt krydret mat? Var det sent i svangerskapet man skulle være forsiktig eller tidlig? Haaaar så lyst på nudler med kylling og chili jeg blir sprø Er 4+3 idag
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Spis i vei! Det er et kjerringråd som sier at sterk mat kan sette i gang fødselen. Men dette er bare dersom kroppen er moden for det, altså mot terminen. Så du kan vel trygt spise sterk mat når som helst egentlig.
Vanilla83 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Weeeee chili nudler her kommer jeg! takk hehe
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 HEi Spier chili nudler og shushi med soya og wasabi, ikke noe å bekymre seg for, kos deg med chili nudlene du=)
Mayken Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Mener å ha hørt at sterk mat ikke har noe å si så lenge du klarer å spise det. Men sliter du med halsbrann er det absolutt ikke å anbefale.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Bon apetit! Men er jeg på restaurant passer jeg på å si at jeg ikke vil ha fersk (og dermed gjerne uvasket koriander) på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå