WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 kusina til samboeren min skal lage den, så jeg får den til MAX 1500, og det er kun for arbeidet. regner med at den koster ca 2500;
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Betalte 2500, det var med de tre knapphullsblomstene
Hjertefamilien Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 400 kr... Jeg er veldig sær, ville ikke ha noen typisk brudebukett som alle andre... Bilde under nicket mitt, den har lange stilker, kremhvitt silkebånd rundt stilkene..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Prøvde å se bildet av buketten din, men det kommer ikke opp noen bilder på profilen. Hmm...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Vil bare si at om du ikke går inn i blomster butikken og sier det skla være en brudebukett, men setter sammen blomstene du vil ha. Memorer et bilde feks. Så blir det mye billigre enn å velge en brudebukett....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Ja, nå fikk jeg sett den. Den var enkel og nydelig!
Hjertefamilien Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Er det jeg mener også ;-) Sto lenge i butikken og bladde i typiske brudebukett-bøker, kikket på mange bilder av andre sine buketter som var laget der + snakket lenge med damen... ble jo ikke klokere! Nettet hadde jeg saumfart på forhånd.. Kikket litt rundt i butikken, og der på gulvet hadde de laget en 5-6 slike typer buketter og jeg utbryter "det er noe sånt jeg er ute etter!" Så tok vi for oss en sånn bukett, endret bare litt på fargene og pyntet med ståltråd m perler på og ett silkebånd.. Helt perfekt :-))
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Min kosta 500 kr, og var kjempenydelig! Enkel, m kremhvite roser og litt grønne blader under/ rundt (kjøpt på Mester Grønn). Fikk silkebånd bundet rundt, slik at stilkene ble skjult..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 min blir å koste ca 290kr,bestiller den over nette,henter den i blomsterbutikken samme dag,eller dagen før. www.aiai.no gå på bryllupsgave så på høstbukett,den skal jeg ha,her er temaet i bryllupet høst =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå