Gå til innhold

Hvor mye koster brudebukketen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 2.500

Skrevet

kusina til samboeren min skal lage den, så jeg får den til MAX 1500, og det er kun for arbeidet.

regner med at den koster ca 2500;

Skrevet

Betalte 2500, det var med de tre knapphullsblomstene

• 1 måned senere...
Skrevet

400 kr...

Jeg er veldig sær, ville ikke ha noen typisk brudebukett som alle andre...

Bilde under nicket mitt, den har lange stilker, kremhvitt silkebånd rundt stilkene..

Skrevet

Prøvde å se bildet av buketten din, men det kommer ikke opp noen bilder på profilen. Hmm...

Skrevet

Vil bare si at om du ikke går inn i blomster butikken og sier det skla være en brudebukett, men setter sammen blomstene du vil ha. Memorer et bilde feks. Så blir det mye billigre enn å velge en brudebukett....

Skrevet

Ja, nå fikk jeg sett den. Den var enkel og nydelig! :D

Skrevet

Er det jeg mener også ;-)

Sto lenge i butikken og bladde i typiske brudebukett-bøker, kikket på mange bilder av andre sine buketter som var laget der + snakket lenge med damen... ble jo ikke klokere! Nettet hadde jeg saumfart på forhånd..

Kikket litt rundt i butikken, og der på gulvet hadde de laget en 5-6 slike typer buketter og jeg utbryter "det er noe sånt jeg er ute etter!"

Så tok vi for oss en sånn bukett, endret bare litt på fargene og pyntet med ståltråd m perler på og ett silkebånd.. Helt perfekt :-))

Skrevet

Min kosta 500 kr, og var kjempenydelig! Enkel, m kremhvite roser og litt grønne blader under/ rundt (kjøpt på Mester Grønn). Fikk silkebånd bundet rundt, slik at stilkene ble skjult..

Skrevet

min blir å koste ca 290kr,bestiller den over nette,henter den i blomsterbutikken samme dag,eller dagen før.

www.aiai.no

gå på bryllupsgave så på høstbukett,den skal jeg ha,her er temaet i bryllupet høst =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...