Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber på NAV og som kan fortelle meg hvordan lønnsforskjellene mellom de statlige og de kommunalt ansatte er i deres kommune?

Jeg er plasstillitsvalgt for FO og ønsker å gjøre noe med lønnsforskjellene som jeg finner høyst urimelige. Noen som har klart å få kommunen til å innse at dette må gjøres noe med?

Kan noen legge denne tråden på skravle for meg? Jeg har av naturlige årsaker ikke lyst å kunngjøre at jeg jobber på NAV:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type saker jobber du med? Har du noe med fødselspenger/ung ufør og gjøre?

Skrevet

Av nettopp de grunnene dere ser av innlegget over....

Om du legger ut en tråd der du spør om det du lurer på skal jeg svare deg, men denne tråden handler om noe annet, og jeg ønsker svar fra andre som jobber på NAV:

Skrevet

Ta kontakt sentralt, jeg var hovedtillitsvalgt for akademikerne gjennom prosessen i -06 ( fikk nok og skiftet jobb til annen etat..og annen omorganisering ;-)

Vet vi hadde noen undersøkelser på lønnsnivå kommunalt/statlig..

Noe av poblemet rundt de lokale lønnsforhandlingene høsten 06 var jo også dette, men husk at også de med høyest lønn i utgangspunktet forventer en lønnsutvikling og ikke vil stå på stedet hvil i mange år for at de med lavest utgangspunkunkt skal "nå igjen" det de henger etter, da mister man bare kompetanse i organisasjonen, det ble derfor også vedtatt noen sentrale rettningslinjer vedr. dette som du sikkert får om du henvender deg oppover i systemet i egen org.

Skal du få gjort noe med dette bør du nok satse på friske midler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...