Popelko Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Sambo skal på byen, så har leid meg masse jentefilmer og kjøpt godteri, og skal kose meg veldig alene tenkte jeg hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Det hørtes veldig herlig ut:) Jeg liker slike kvelder jeg. Bare meg selv. Da setter jeg alltid på slike jentefilmer som man aldri blir for gamle for, og bare koser meg:) Noen kjekke filmer da?
linlos31 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Da er vi tre ) Mann og barn har reist på hytta ,og jeg reiser etter i morgen kveld .
Popelko Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 svigermonster, imagine me and you, how to loose a guy in ten days veldig godt å være alene en gang i blandt, sjelden man tar seg tid til det i grunn..!
linlos31 Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 enig med deg der .Det er sunt en gang i blant å tenke kunn på seg selv )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Gode filmer du hadde leid deg:) Jeg har sett den første og siste du nevnte mer enn en gang.. Håper du koser deg.. Er sjelden en får tid til slik i hverdagen ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå