Gå til innhold

noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drømmer så rart for tiden.

jeg har akkurat fått med type og vi har det super fint og sånn som ting skal være i starten. alt er flott, bortsett fra at jeg driver og drømmer at jeg er utro mot han, med "alle".

jeg er ikke redd for at han skal være utro. tenker ikke sånn om han. så det kan ikke være det som bøgger meg.

noen som aner hva det kan bety??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen drømmetyder, men jeg tenker sånn at det kan jo være pga. at du har vært så redd for å binde deg.

Så prøver du på en måte "å la være å binde deg" i drømmene.

Skrevet

Vet ikke helt hva det kan bety, men har drømt samme typer drømmer under mine graviditeter av en eller annen grunn. Kanskje det er for å teste en selv? Se på de sider av seg selv som man kanskje frykter å se hos den andre parten (selv om man i det daglige ikke tenker slik)?

Nå er det ikke slik at selv om man drømmer at en selv eller den andre er utro så vil det skje. Tror som sagt det er mer en bearbeidelse av følelser, gode som dårlige for å evt. takle "krisesituasjoner" i negativ eller positiv forstand.

Skrevet

at jeg er redd for og binde meg er vel kanskje ingen hemlighet. så det kan godt være det. hm... aner ikke. men jeg vil jo helst være sammen han hele tiden, selv om det er skummelt... hm.

Skrevet

ja jeg tenkte også at det var ett eller rannet jeg jobber med, siden den dukker opp igjen hele tiden, er bare ikke sikker på hva.

hm.. teste meg selv? at jeg ikke vil være utro? hm.. jeg vet ikke om jeg er en trofast person, har aldri kommet opp i en sitvasjon der jeg liker noen og har kjæreste.

Skrevet

Teste dine følelser for personen mener jeg - og se på "mørke" sider av deg selv som egentlig ikke har noen rot i virkeligheten. Det er nå ganske nyttig å kjenne seg selv på godt og vondt. Jeg tror jeg har drømt slik om meg selv fordi det er en ganske skjellsettende opplevelse det å skulle få et barn.. og for deg som er i et nytt forhold er det jo aktuelt med slik "testing"...

Skrevet

hm... ja. om jeg skal velge hva som er mest skummelt av og får barn eller kjæreste så vet jeg ikke helt hva jeg skal velge. om barnet kommer uten far, så er kjæreste skummlest.... hehe

Skrevet

Hehe.. forandring fryder, men kan være veeeeeldig skummelt ja.. anywho, ikke bekymre deg for at du er "utro" i drømme... mye kan tas bokstavelig i drømmene.. men aldeles ikke alt :)

Skrevet

hehe... hm.. jeg får bare se hva som skjer. det er hardt og være lykkelig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...