mom-to-be Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er litt perfeksjonist, og er sikker på at jeg har lett gjennom alt som er av nettsider med kjoler, uten å finne det jeg lette etter. Fant en kjole som jeg syns var ganske fin, men den designeren blir ikke solgt i europa, så når jeg var på ferie i usa benyttet jeg sjansen til å få prøvd den. Da viste det seg at den overhodet ikke passet til figuren min, og at jeg falt for en helt annen type kjole enn det jeg opprinnelig hadde tenkt. Til og med fargen var helt annerledes enn jeg hadde sett for meg, og jeg er så fornøyd!! Visste med en gang jeg tok den på, at DETTE var kjolen! Den var litt stor, så jeg fikk den tilpasset hos en superdyktig syerske som også fikset et custom-made slør til meg som sto til kjolen, kantet med silke fra samme designer som kjolen. Selv om jeg endte opp med å bruke langt mer enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, er jeg så glad fordi jeg vet at jeg kommer til å føle meg som en prinsesse den store dagen! Og hvis jeg ikke blir altfor sentimental, så er jeg helt sikker på at jeg får solgt den etterpå også. Så til alle dere som fortviler, stikk og prøv masse kjoler! Kanskje ender dere også opp med noe helt annet enn det dere i utgangspunktet ønsket dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå