Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det er en alder hvor det passer dårlig å gå mye i skjørt til hverdags, hvor bukser er et enklere og mer anvennlig hverdagsplagg? Stemmer det at når jenter er 12-15 år så er skjørt/kjoler noe som passer best til penbruk, og ikke til hverdags? Er det mer passende å gå mest i bukser i den alderen, eller er dette bare en myte og opp til en hver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet ditt, for det er da virkelig opp til enhver alltid.

Passer for hvem mener du? Hvem er det du mener sier det ikke passer? Og evt hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Opp til en hver hva en gjør....

Skrevet

Jeg mener det er opp til en hver, men nå er jenter i alderen 12-15 svært homogene så om ingen bruker skjørt så er det regelen. Og jeg kan ikke huske å ha sett mye skjørt på jenter i den alderen.

Skrevet

Det er noe fordømt tull at jenter i en bestemt alder ikke skal kunne gå i skjørt, annet enn kun når de pynter seg til selskaper. Alle som er hunkjønn kan gå i skjørt. Det er noe tøv at en bestemt aldersgruppe ikke kan gå i skjørt. Jeg skal oppfordre jentene mine til å gå mye i skjørt, jeg. Min eldste datter er snart 8 år nå, ho går fortsatt masse i skjørt og kjoler, og jeg kommer til å oppfordre henne til å fortsette å gå mye i skjørt når ho blir eldre også. Jeg er helt imot at jenter ikke skal bruke skjørt til hverdags når de er 12-13-14 år!

Skrevet

Fint for deg. Skjønner ikke helt hva du er så opphengt i og sinna for. Det beste du kan gjøre for din datter er å sørge for at hun er trygg på seg selv, og tør gå i det hun vil. Men det er ikke lett å være den ene i skjørt når man er 14, og de 200 andre jentene har bukser. Selv pleide jeg å avtale med en venninne sånn at vi var to med skjørt den dagen.

Skrevet

nøffemor er vel det man kan kalle ehhh spesiell?

Skrevet

hehe enig med lotp her ja :P

haha :P

Skrevet

That's right!

Skrevet

He he:)

Ja, la jentene gå i skjørt om du og de vil:D

Min bror gikk i nattkjole da han var liten:) he he.Og han er gutt.

Skrevet

I alle dager var det så strengt på den skolen du gikk, i den flokken du var, at du måtte spørre en venninne om lov til å gå med skjørt på skolen dagen før du hadde lyst å gå i skjørt? Verden er rar, det må jeg si. Mange rare regler som fins!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...