3 fra før Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Kjekt at noen her og spår:) inne på spåsidene er det nesten ikke svar og få Men,kan du se når jeg føder og hvilket kjønn?? Begge terminer er 21.juli. Har født før på termin og den ene 6 dager før. Tusen Tusen Takk for svar:):) Når har du termin??
3 fra før Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2008 Dytter litt jeg:) Tolmodigheten ikke helt på topp:)he he
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Du kommer til å føde til 21 juli og det blir gutt. Jeg har termin 10 august,men spådd meg at jeg får 11 august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå