babypåvegerdritalei Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Har sikkert vært spurt før, men jeg spør igjen....hvis ikke fødselen starter av seg selv i løpet av helga, skal jeg på sykehuset på mandag for å bli forsøkt satt igang (var null moden i går). Det jeg lurer på er om dere som har blitt satt igang uten å være moden - hvor mange piller måtte dere ha før det startet? Jeg gruer meg for såvidt ikke til fødselen, men blir litt ekstra spent siden jeg kanskje skal settes igang.
jannicke-77 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 hei! Jeg fikk to modningspiller, en på fom og deretter en på em. Den siste satte i gang riene for fullt, og jeg fødte litt e. kl 00:00. _Men har forstått det slik at jeg var "heldig " siden det gikk såpass raskt.. - Lykke til. .
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Da jeg ble satt igang,en fredag, var ikke jeg moden heller.startet med modningspille hver 6 time.5 stk fikk jeg tilsammen..fødte natt til søndag. fikk ikke så mye effektive rier egentlig.var best da vannet gikk av seg selv etter alle tablettene.ikke alle trenger så mange da,og virker forskjellig på folk.kan ikke huske at fødselen var spesielt ille,og jeg kan ikke sammenligne med å føde på vanlig heller.men jeg syntes riene ikke var effektive nok,hvis jeg nå kan synes det.hehe.det verste for meg var selve prossessen av å bli satt igang,og ikke selve fødselen.men som sagt ,det er forskjellig fra person til person..masse lykke til;)det går nok bra skal du se:)
babypåvegerdritalei Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Takk for svar! Så er det bare å satse på at jeg er like heldig som deg da jannicke-77...var det ditt første svangerskap? Har forstått det sånn at det kan være litt enklere å sette igang når man har født før, og det gjorde jeg for 1,5 år siden...men men...håper det går greit!
jannicke-77 Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Hei igjen, bedre sent enn aldri :-) Ja det var mitt første svangerskap, skal nå ha nr to. Håper det går naturlig denne gangen, for det var ganske heftig forrige gang. . . Gikk altfor fort etter min mening, og var ganske smertefullt.Altfor mye skulle skje på kort tid, - ikke meningen å skremme deg altså. . .
babypåvegerdritalei Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 SKal mye mer til for å skremme meg akkurat nå...vil ha det overstått koste hva det hva det koste vil...av smerte vel og merke, så lenge alt går bra med babyen :-). Er klar for å føde når som helst, bare synd kroppen ikke er like klar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå