01-08-2008 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har vært hos jm i dag og fikk bekreftet at hodet til lillegutten vår har festet seg godt ned i bekkenet Jeg er kjempe fornøyd. Jeg er i uke 37+2 i dag
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 jeg er usikker på det egentlig..for forskjellige leger og jordmødre har sagt litt forskjellig. Legen min mente hun hadde begynt å feste seg, hva det enn betyr.. og hun som utførte privatul i uke 32 mente hodet var godt festet.. Men hos jordmoren min i uke 34 sa hun at hodet var festet, men ikke så mye at det ikke var mulig å bevege det litt fremdeles.. Så blir litt forvirret jeg. men hun ligger med hodet ned hvertfall =) er 35+3 idag
mammagutten Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jeg var til jordmor i går. da var jeg 33+1. hodet til gutten vår var da festet seg. hun sa at han enda hadde plass nok til å snu seg men det var sjeldent de gjorde det. har den siste tiden kjent en del nedpress og stikninger ned mot underlivet, så nå vet jeg grunnen til det:) er forresten førstegangs fødende. mener å ha hørt at hodet fester seg fortere hos de..
01-08-2008 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er også førstegangsfødende, men min gutt har festet seg i løpet av den siste uka nå. Han har ligget med hodet på skrå en god stund da.. Men ikke ned i bekkenet. Han har liggi og brukt eggstokkene mine som hodepute.. Trur det var det dem sa at han gjorde hehe..
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Var hos jordmor i går, 37+4, og da sa hun at hodet var festet i krona, og at det kom til å feste seg helt i løpet av et par dager. Da jeg var 36+4 var det ikke festet i det heletatt.
01-08-2008 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Festet i krona? Hva betyr det? Er det toppen av hodet lissom?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Jeg fikk vite det da jeg var 38+3, så en eller annen gang i løpet av uken før det
konemor med gutt+spire:) Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 hvor lang tid gikk det fra babyen hadde snudd seg til hodet var festet da?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Over 10 uker... Snudde seg på siden og ned igjen en gang de første par ukene etter at hun la seg med hodet ned, ellers hatt hodet ned siden uke 28.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 åh....min snudde seg ned rundt uke 26 så trodde kanskje at det betydde at gutten vår kom rundt i uke 37 jeg hehe vente til uke 40 eller mer er så lenge synest jeg og nå er jeg bra nyskjerrig er 31+6 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå