Gå til innhold

Når var det deres baby festet seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos jm i dag og fikk bekreftet at hodet til lillegutten vår har festet seg godt ned i bekkenet :D Jeg er kjempe fornøyd.

Jeg er i uke 37+2 i dag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er usikker på det egentlig..for forskjellige leger og jordmødre har sagt litt forskjellig. Legen min mente hun hadde begynt å feste seg, hva det enn betyr.. og hun som utførte privatul i uke 32 mente hodet var godt festet.. Men hos jordmoren min i uke 34 sa hun at hodet var festet, men ikke så mye at det ikke var mulig å bevege det litt fremdeles..

Så blir litt forvirret jeg. men hun ligger med hodet ned hvertfall =) er 35+3 idag

Skrevet

jeg var til jordmor i går. da var jeg 33+1. hodet til gutten vår var da festet seg. hun sa at han enda hadde plass nok til å snu seg men det var sjeldent de gjorde det. har den siste tiden kjent en del nedpress og stikninger ned mot underlivet, så nå vet jeg grunnen til det:) er forresten førstegangs fødende. mener å ha hørt at hodet fester seg fortere hos de..

Skrevet

Jeg er også førstegangsfødende, men min gutt har festet seg i løpet av den siste uka nå. Han har ligget med hodet på skrå en god stund da.. Men ikke ned i bekkenet. Han har liggi og brukt eggstokkene mine som hodepute.. Trur det var det dem sa at han gjorde :P hehe..

Skrevet

Var hos jordmor i går, 37+4, og da sa hun at hodet var festet i krona, og at det kom til å feste seg helt i løpet av et par dager.

Da jeg var 36+4 var det ikke festet i det heletatt.

Skrevet

Festet i krona? Hva betyr det? Er det toppen av hodet lissom?

Skrevet

Jeg fikk vite det da jeg var 38+3, så en eller annen gang i løpet av uken før det :)

Skrevet

hvor lang tid gikk det fra babyen hadde snudd seg til hodet var festet da?

Skrevet

Over 10 uker... Snudde seg på siden og ned igjen en gang de første par ukene etter at hun la seg med hodet ned, ellers hatt hodet ned siden uke 28.

Skrevet

åh....min snudde seg ned rundt uke 26 så trodde kanskje at det betydde at gutten vår kom rundt i uke 37 jeg hehe :) vente til uke 40 eller mer er så lenge synest jeg og nå er jeg bra nyskjerrig :) er 31+6 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...