Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Vi spiser bare middag sammen med snuppa inne i mellom. Hun spiser jo allerde i 14-15tiden og vi spiser som regel ikke før i 18-19-tiden. men det endres kanskje når hun begynner i barnehage og jeg i jobb. Men er det ikke uansett litt dumt å gi middags mat kl 16-17 når de skal ha kveldsmat kl 18 igjen? Spør sikkert dumt men er fersk på det her;)
2SmåTroll Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg synes det er viktig at man spiser middag sammen. En koselig familie ting, man kan slappe av og snakke sammen om hva som har skjedd. Vi spiser gjerne rundt 16:00 og tulla får litt mat til barne tv 18:00. Men vi begynte ikke spise middag sammen før ho var stor nok til og spise selv. (med fingre/skje) Det hender ho spiser middag alene da, hvis vi skal kose oss med god mat etter ho har lagt seg. Er deilig og få litt fred noen ganger.
Trønderjente82 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Her spiser snuppa middag i tretida og det blir litt tidlig for min del. Men vi gir henne frukt i babyfeederen som hun sitter og koser seg med mens vi spiser middag sånn i halv fem tida:) Spiser kveldsmat kl 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå