Gå til innhold

Ny kontroll av T&T fullgått 36+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi vært på ny kontroll. T&T er fremdeles svært aktive inne i hybelen sin ifølge ctg målingene. Denne aktiviteten har nå frastjålet nærmest all søvnen for hybelverten, som nå bare sover 1,5 time i døgnet i snitt... Prøver å hvile, men gutta krever endring av stilling jevnlig.

Idag var det en ny kvinnelig lege som stod for kontrollen. T&T ser fremdeles ut til å trives, men vekstavviket for tv1 har økt. Noe legen ville følge tettere opp frem mot keisersnittet, og mulig fremskynde KS.

Er plaget med kløe, som har blitt mer påtrengende i det siste, så det ble tatt ny blodprøve, forrige ukes prøve viste noe forhøyede verdier, og dette er også med på å bestemme om gutta skal se dagens lys før det planlagte KS den 15. Skal tilbake på kontroll mandag om tre dager og ny vurdering da...

Tv sitter fremdeles i skrått seteleie, med rumpa dypt nede i bekkenet. Tv2 er helt på tvers med hodet til motsatt side av broren....

Jeg er spent på om vi kan gjenkjenne personligheten til de to utfra hvordan de nå er i magen....

Jeg signerte idag på begjæringen om steriliseringe under KS. Vi er enige om at 6 unger er nok i phantom-hulen. *smiler*

Blodtrykk og urin er perfekt. Det samme en mangelen på hevelser i kroppen. Synes ikke null i ødem er så verst med tanke på varmen som igjen har inntatt østlandet...?

Men det er tungt å gå tvilling-gravid på tampen. Jeg legger ikke skjul på at for min del kan gjerne T&T komme nå. Alt er klart til mottakelsen av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det uansett ikke lenge igigjen! Høres fryktelig slitsomt ut, med så aktive barn og umulig å sove. Godt å høre at gutta trives, og godt at du får tett oppfølging. Og godt at dere har fått alt klart til å ta imot dem.

Så nå fylles snart hulen, full forståelse for at seks synes å være nok!

:-))))

Lykke, lykke til og heia heia heia heia heia heia heia!

Skrevet

Du, phantomet. 1 1/2 time søvn i døgnet er litt i minste laget, er det ikke? Selv for et phantom?

Må si jeg er imponert over at du fortsatt holder koken. 36+1 er jammen ikke verst for en tvilling-gravid! Men det er vel lov å klage seg til litt fortgang nå kanskje? Selv om de små sikkert har best av å være et par uker til, så er det kanskje ikke sikkert at de har godt av at mor ikke har godt av de er der et par uker til? Eller?

Du skal jo liksom ha litt krefter til en krevende barseltid også.

Synes du skal få lov til å sove litt jeg nå. Hører dere gutter! Mamma trenger å sove!!!

Egentlig tror jeg at jeg heier for at du får fremskyndet KS. For din del, og dermed også for T&T.

Heia heia og klem klem

Skrevet

Tenk nå er det bare en drøy uke til dere får hilse på turbogutta :))

Så flott at alle målinger viser fin form på mamman...og det er ikke uvanlig med litt høye leververdier og påfølgende kløe på slutten av svangerskap.Det er bare fryktelig plagsomt i tillegg til andre vondter og plager.

Håper du har fått litt mere søvn,du trenger all den energi og krefter du kan få nå de siste dagene.

Masse tenking på dere,og heiing og stor klem :)

Skrevet

Wow, skal si du henger i stroppen!!

Har vært på ferie i 3 uker og var spent på hvordan det gikk:-)

Nå er det tydeligvis rett før og ks er planlagt. Det blir sikkert en fin opplevelse, for uansett hvordan barna kommer, så er jo møtet med dem det viktigste:-)

1 1/2 time i døgnet høres ikke bra ut, så jeg håper du kan prøve å få sovet mer nærmeste døgn, slik at du ikke er helt utslitt når babyene kommer.

Krysser fingre for at de snart titter ut og at du kan få lov å hvile deg med en i hver arm:-) Tenk så fantastisk!!!

Lykke til!

ps: sterilisering er helt fint det;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...