Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har vi vært på ul,alt vel med lillingen våres,er utrolig lettet over det da ;) men når jordmora skulle si hva kjønnet var så klarte hun ikke å se hva vi venter på pga h#n var ikke noe fotogen i det hele tatt ,men så sa ho noe som jeg ble litt usikker på. Siden hun ikke ser hva der er så kunne det vært jenta pga gutter var letter å se men så sier hun ,ikke gå bersherk i rosa no pga hun kan godt ta feil pga hun så ikke noe . lillingen snudde bare rompa til . så vi får vente i spenning,men har utrolig løst til å bestille 3D nå siden vi ikke fikk vite det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Er det første mann hos dere?? Er spennende med å vite kjønn ja. Men også veldig spennende og ikke vite!!!.Jeg visste ikke med de to første, men fikk vite det nå med tredje mann. Har syntes det var veldig greit og ikke vite. Kjøpte inn ett par hvite sett.Resten kjøpte jeg etter at barnet var født. Da er man iallefall helt sikker på kjønn, hehe:)

Men hvis du hadde syntes det var veldig greit å vite, så er det jo bare å bestille seg en time til privat UL. Er sikkert veldig spesielt med 3D UL, har aldri vært på det selv, og vi klarer ikke å bestemme oss denne gangen om vi skal. Mannen føler det blir feil siden vi ikke har film eller 3D av de andre to.. Jeg har lyst for min egen del..hehe:)

Skrevet

VI skal til UL om to dager, og kan de ikke se kjønnet, løper jeg hjem og bestiller 3D... Er så nysgjerrig, og syntes det var kjempekos å vite sist gang.

Tror nesten jeg bestiller UL om vi får vite "sannsynligvis" jente også, for jeg vil liksom være helt sikker! :)

Men det er jo meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...