Gå til innhold

Snakker om "drittunger"...i dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

....satte minsta på 14 mnd seg på huk og la en liten "kladd"...kom så tassende, pekte og sa: Ææææææsj, ææææsj.....sa fra hun at hun hadde gjort fra seg på plena til mormora....mamma fikk latterkikk utav en annen verden.. Ungen sin detta ja...hehe..

Trengs kun "hundepose" og våtservietter for å lufte hun der..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Jeg satt minsta mi på 13 mnd på do i går jeg, og jammen meg bæsjet hun ikke.

 

Tuller med at jeg tar bleieavvenningen på begge jentene samtidig;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...