Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 ....satte minsta på 14 mnd seg på huk og la en liten "kladd"...kom så tassende, pekte og sa: Ææææææsj, ææææsj.....sa fra hun at hun hadde gjort fra seg på plena til mormora....mamma fikk latterkikk utav en annen verden.. Ungen sin detta ja...hehe.. Trengs kun "hundepose" og våtservietter for å lufte hun der..hehe
Kakeåndsen Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 He he... Jeg satt minsta mi på 13 mnd på do i går jeg, og jammen meg bæsjet hun ikke. Tuller med at jeg tar bleieavvenningen på begge jentene samtidig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå