Nr3påG3jenter:) Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Syns denne siden var bra! www.varktimer.se/
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Kanonbra!! Veldig lett å ta tiden på riene.
Nr3påG3jenter:) Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Dytter denne! Syns den er bra o ha framme!!
Eliise Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Hva er det jeg gjør feil da...? Får ikke til å starte tidtageren.........................
Nr3påG3jenter:) Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Det står ju precis hur du ska göra, funkar inte det?? "Klicka en gång på värktimern för att vara säker på att den aktiverats ordentligt. Sedan kan du trycka mellanslag varje gång en värk börjar och slutar så mäter timern hur lång varje värk är samt avståndet mellan värkarna."
Eliise Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Nope.. får ikke trykket på tidtageren.. den røde firkanten?? Skjer ingen ting i allefall! Men bruker den amerikanske =)
Ophelia & Jr. Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Tror ikke den funker om du bruker Firefox. Jeg måtte iallefall til Explorer for å få den til å funke. Har ikke testet Opera og andre nettlesere. Mulig den bare takler IE...
Tess85 Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 fikk den heller ikke til å funke først..men fant ut at mellomslag betyr "mellomromstasten". Da funker det som bare det. Er ikke enkelt når det står på svensk;)
Knøttet ble juli-baby Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 *dytte* Sikkert flere som trenger denne!
Qvinde Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Fungerer helt fint på firefox! Til de som ikke får den til å fungere: En må først trykke i ruten/selve timeren, og så trykker en space/mellomromstasten - da starter den. Altså skal en ikke trykke direkte på ruten som sier värk pågår. Til de som FORTSATT ikke får den til å fungere: http://www.baby2see.com/contractions_timer.html
kreps-76 Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har ikke sjekket linken må bare innrømme det.. Jeg brukte stoppeklokka på mobilen min jeg, enkelt og greit... funka det og:-)
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 4. januar 2009 #16 Skrevet 4. januar 2009 likte denne.. sitter nå å tar tiden på kynnerne mine.. som jeg kaller dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå