Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 aaaarhg!! NÅ er jeg lei !! hvorfor skal "hele bygda" stikke snuten sin borti hvor jeg bor eller ikke? Jeg bor ikke her fordi jeg syns d er kult på noen som helst måte, ei heller fordi jeg ikke klarer å kutte navlestrengen min til foreldra mine; -jeg bor her utelukkende fordi jeg rett å slett ikke finner noen leilighet ! jag har annonsert i snart 1 år og ringt på ALT som kunne vært brukbart for oss, men til INGEN nytte !! Hva skal vi gjøre da? bo på hotell?? nå får familien min å slekta ellers fler å fler spørsmål om om "jeg bor hjemme", om hvordan huset er inndelt, og om jeg har tenkt å bli boende lenge... skjønner ikke hvorfor "alle" på denne lille møkkaplassen er så sinnsykt interessert i MEG å barna mine....! ER LEI LEI LEEEIII ! =( d bare måtte ut.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Vært i samme situasjon....fant ikke egna leilighet. Lukk ørene og hev hodet. Folk kan heller passe sine egne saker... Plutselig finner du noe....når tida er inne, inntil da kos dere der dere er...så lenge det går greit for alle parter.
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 det er da mange som bor i kjelleren til foreldrene sine, det er jo helt greit, ingen som har noe med det å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå