GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 I går ettermiddag begynte jeg å blø etter at jeg hadde vært på toalettet, ikke mye blo, men akuratt som brundt utflod=( ble redd men tenke det ville går over, men det gjorde det ikke! selfølgelig.=( Kl halv 1 i natt do samboren min og jeg på legevakten for å se om dette var en begynnelse på en spotan abort. Noe jeg var sikkert på, hadde da oxo vondt i magen=( Har mistet 2 ganger før så var sikker på at dette skulle gå galt=( Fordi hadde samme sytomer da det skjedde forrige gang Satt og ventet i og 2 halv time før vi kom inn og fikk snakket med legen. Han bruke en doppler for å høre om man kunne høre forsterets hjertelyd. Høret en hjerte lyd, og bløe så glad men det var visst mitt hjerte som slo og man hørte: Han lette lenge og jeg hadde ikke noe håp på at dette skulle gå bra =( Ikke noe hjrte lyd på siden av magen ikke midt på. Men da han sjekket den andre siden av magen hørte vi plutselig et hjerte som slo kjempe fort,ca 143 slag i minuttet. Ble glad, for det viste seg at barnet leve og at det ikke var en begynnelse på en spotan abort alikevel=) Er så glad, helt fantastisk følelse å høre hjertelyden på barnet inni magen! Og det var vanlig å ha litt brundt utflod når man er gravid=) Så håper det går bra for meg denne gangen hopper snart over i 2 trimester =) er 11 uker i dag=) Så til dere som bekymrere dere så vil jeg si at man trenger ikke å føle seg gravid eller ha så mange symtomer for at al skal være bra! Så et bankende hjerte i uke 6 så hvis man ser det er sjansene store for at det skal gå bra! LYKKE TIL ALLE SAMMEN =) Klem fra Thea
JulieF*Victoria* Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Takk for hyggelig innlegg, det er godt å kunne lese at det stort sett går så bra så bra=)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 HEi=) Ja må skirvelitt posetive ting her. mye bekymriner og forventninger usikker het her i 1 trim=( Hvor mange uker er du på vei?
Lykkelig-nr1 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Kjempefint at du skrev akkurat det innlegget! Det har jo vært en del diskusjoner om det å miste/ikke miste, og at ingen skriver hvis det går bra.. men akkurat det gjør du:) Jeg har ikke hatt blødninger til nå (er 10+5), men godt å vite at ikke alt håp er ute dersom jeg får det! Ha en fortsatt fin helg!
småsmurf Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Så bra at alt gikk fint! Har hatt brun/rosa utflod nesten siden starten jeg, har hørt at det er vanlig, så har ikke bekymret meg for det.
Gjest Tina-Mari Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Veldig greit å vite at man ikke må føle så mye selv om man er gravid:) Har lite med symptomer enda, men er kun 4+3.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 Hyggelig at dere likte inlegget mitt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå