Gå til innhold

flere som fortsatt har mensmurringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 13+2 i dag og har igjen fått tilbake disse mens murringene jeg hadde til å begynne med. mest på den ene siden.

flere som har opplever det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) ja jeg har det.. er 14+6 i dag, men har hatt disse smertene nesten hele tiden.. begynner å bli litt plagsomt for til tider kan det gjøre veldig ont:(

Gjest Tale30
Skrevet

Hei

 

Jeg hadde disse mensmurringene i starten. De forsvant rundt uke 7 og kom tilbake i uke 13. Ifølge jordmor er livmoren på vei opp av bekkenet nå, og det er derfor man føler det. Jeg er nå i uke 14+5, og de verste murringene er borte igjen, men de kommer sikkert tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...