Musemor med tre søte små Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hvordan går det med gutten din. Tenkt mye på dere idag.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hei! Takk for alle tankene! Vi endte opp på barneavdelingen på Drammen i går kveld, men tentativ diagnose dobbeltsidig lungebetennelse. Kom til Drammen og møtte en utrolig forståelsesfull barnelege og en SUPER sykepleier. Når han kom inn dit hadde han 40,1 i feber igjen. Ble undersøkt fra topp til tå, og de fant ut at han ikke hadde lungebetennelse heldigvis. De tror han har en kraftig virusinfeksjon som har tatt skikkelig tak i kroppen hans, og han har ørebetennelse på begge ørene som har sprukket. Fikk ikke i han noe væske på sykehuset heller, og alternativet var å legge ned sonde, noe jeg ikke hadde så veldig lyst til. Så han fikk flytende paracet og ibuxmixtur og sov ca 45 minutter mens vi ventet på blodprøvesvar og div. Endte opp med at vi kunne reise hjem i natt og gjorde det. Han har hatt like høy feber i dag, men heldigvis fått i seg mat og en del drikke i dag, så det ser ut som om det går riktig veien
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Godt å høre at han endelig ble undersøkt ordentlig, og at det går bedre. God bedring vider.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Å? har gutten din vert syk?? huff:( masse god bedering til han..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Ja, det er veldig godt. Selv om han har høy feber enda er det tydelig at de mixturene vi har fått hjelper han veldig godt..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Hei tjukkebolla og Kine ) Ja, han har vært veldig dårlig. Temp har ligget på 39.9-40,2 siden torsdag. Ingen leger som fant ut hva det var, men i går satte jeg ned foten. da hadde jeg fått i han 35 ml drikke siden kl 10.. Og da var kl 16 når vi reiste til lege tror jeg.. Ligger en tråd her et sted fra fredag formiddag.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 huff, håper han får god smertelindring så han får slappet godt av, bra han har deg da som passer godt på
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Må si at selv om jeg er sykepleier av yrke så tok jeg på meg bekymret mamma rollen i går. Jeg gråt som besatt da de sa at han kanskje hadde dobbeltsidig lungebetennelse.. Han var så slapp, bare sovnet og sovnet igjen.. Slet med å holde han våken innimellom.. Det var ingen god følelse...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 ja det kan jeg godt tenke meg at du ble:( er helt aldeles forferdelig når ungene blir syke, jeg blir iallefall alltid drit bekymret, og særlig om de er veldig syke og allmenntilstanden er dårlig, får jo helt skrekk senario tanker straks ungene er slapp... hehe. Men det er vel akkurat sånn det skal være, de er jo prisgitt foreldrene sine som "slår alarm" og tar de med til lege om de er syke..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Ja, selvfølgelig.. Man blir jo veldig bekymra.. Spes når man ikke får i de hverken vått eller tørt.. Men var jo kanskje litt tullete å sippe da.. :s Men men.. Viser vel kanskje hvor bekymret og redd jeg var for min lille.
Alba44 Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Stakkars liten..... og stakkars deg. Det var leit å høre. Håper han raskt blir frisk og rask igjen!!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Huff ja, lille gutten hadde det nok værst helt klart ;( Han er iallefall på bedringens vei.... Drukket litt mer i dag og spist såvidt det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå