Gå til innhold

mamma til 1 stor.....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan du spå meg og? Hva trenger du av informasjon av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 2 august. Føder jeg før eller etter den datoen? Får du opp lang eller kort fødsel? Hva venter jeg?

Skrevet

Du kommer til å føde til 2 august.Får opp at du ikke skal ha lang fødsel. Jeg får opp jente på deg.

Skrevet

Betyr det at jeg føder 2 august eller før? Jeg venter jente også, så gøyt at du fikk rett på det :)

Skrevet

Kjekt å høre at jeg tok rett på kjønn da. Jeg spurte om du kom til å føde til 2 august og fikk opp ja.

Skrevet

Får du opp noen dato?

Skrevet

1 august

Skrevet

OK, blir spennende å se om du får rett. Håper du får rett i alle fall ikke lenger enn 1 august, håper egentlig å få om 2 uker da jeg er 38 fullgåtte uker da. Fikk sist da også :)

Skrevet

Som sagt dette er jo bare for gøy,er ingen spåkone,men håper på mange tilbakemeldinger,så jeg kan se hvor treffsikker jeg er.

Skrevet

Absolutt, vet ikke når du har termin, men skal prøve å huske på deg og gi deg tilbakemelding. Tusen takk for at du så på meg :)

Skrevet

Jeg har termin 10 august,har spådd meg at jeg kommer til å føde 11 august

Skrevet

Hei!

Jeg benytter meg av anledningen, og spør o du kanskje kunne spådd meg og? =)

Skrevet

Vil du hjepe meg også:)

Jeg har nettopp vert innlagt med prematurrier..har ikke termin før 3 sep...og venter gutt som du ser:) kan jeg forvente meg tidlog fødsel her??

Skrevet

Siden du spør så skal jeg svare,men husk at jeg er ingen spåkone,får opp at du skal føde når du er i uke 34. Det er jo ingen krise da,hvis det skulle slå til.

Skrevet

Takk for svar:) neida, ingen krise om han kommer...fått lungemodning og han vokser bra:) Skal gi tibake melding om det stemmer :)

Skrevet

hei igjen. du skriver at jeg kommer til og føde innen 9 aug, jeg har termin 9 aug, kan du se noen dato på meg:)

Skrevet

Jeg spurte om du kom til å føde første uka i august og fikk ja,er det nære nok,eller vil du ha en eksakt dato?

Skrevet

Nå blir jeg nysgjerrig også.

Jeg har termin 1. august, men begge de to første har kommet før termin (hhv 7,5 uker og 15 dager). Vil det skje denne gangen også?

Og kjønn?

Så skal du heller få tilbakemelding ;)

Skrevet

Vertigo,får opp at du skal føde rundt 1 august

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne bli spådd:)

Har u.l.t 9.sept, når kommer jeg til å føde...evt dato?

Vi vet ikke kjønnet, hva får du opp?

Dette er spennende:)

Skrevet

Takk for svar, får du opp noen eksakt dato gleder jeg meg over og høre den, men hvis ikke så tusen takk for at du har tatt deg bryet hittil:)

Skrevet

Jeg vil også bli spådd :)))

Vi venter ei jente (tror vi) og har termin 13 august!!!

De fleste sier at jeg kommer til å føde før...men ka du tror??

Skrevet

spå gjerne mæ å...hadde termin i går æ :( venter på at ting skal skje.. ka du trur... når kommer han?

Skrevet

elektra83 får opp at du skal føde tl 9 sept og at det blir jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...