AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Kan du "pendle" meg også?, arti å se om det stemmer. Kjønn på lillegull? Når blir h*n født? Termin 4 aug, spennende.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jente og du kommer ikke til å føde til 4 august.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk for svar. Mener du at det blir fødsel etter den 4?
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 ok, er igrunn det jeg håpte, at lillegull ikke kommer før termin. Takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå