celodi Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Her blir det hjemmlaget pizza i kveld!!! Gleeder meg!!!!Kjempe lenge siden..Vært på ferie og kom hjem i dag,så skal bare koose oss=)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 taco:) er så lenge siden nå. og litt snop senere på kvelden:)
Bruble Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Et par skiver med leverpostei.... Holder på å flytte så blir nok ikke mere...
cherry coke Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Ingenting. Mister matlysten i denne varmen så det blir vel kanskje litt jordbær, nektarin og isvann=)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Har vært ute i HEEEEELE dag, kom inn døra for 5 minutter siden, vært ute siden etter frokost.. Har ikke spist middag, bare frukt, riskaker og kjeks, er så varmt, blir salat til kvelds.
Alba44 Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Er sååå vaaarmt, så har spist pølse og lompe, vi. Har også rosinboller til heving, så blir nybakte boller til kvelds
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 fredagskos? det fins ikke her i huset.. hehe.. før når det var masse fint på tv på fredagene så pleide jeg og småen og kjøpe ost og kjeks. men det har vi sluttet med, innekos er forbeholdt vinter:-)
Mille** Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Har kost meg med en diger skål med jordbær, skal snart gå tur med ei venninne, blir kos det også. )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Kylling og pastasalat... Gubben kommer sent hjem fra jobb, og da synes jeg det er best med en lett "middag" Blir nystekte rundtstykker til også da....
Snuppa! Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Pølse med brød,hehehe.. Orker ikke å lage noe særlig mat i varmen,heller ikke spise den...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2008 #16 Skrevet 4. juli 2008 Vi har bare lørdagskos. Så dagens middag var indisk karrigryte med sei og brokkoli:) nam nam.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 Idag har vi ikke orket noe fredagskos.. Vi har vært ute i hagen siden barnehage og jobb å badet, alle barna i hele nabolaget samlet seg og koste seg:) Så det har blitt en is hver, mister egentlig litt matlysten når det er så varmt..kanskje jeg kjører og kjøper litt snop senere om snopesyken kommer:) Ikke usannsynlig det:)
Monajenten Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 Cola zero, vannmelon og jorbær med vaniljekesam.
kokko Skrevet 4. juli 2008 #20 Skrevet 4. juli 2008 her blir det kjeks, ost og en øl.... sitter nå her helt allene, børnene er nettopp lagte og jeg holder på å vaske all skittentøye som har samlet seg opp etter noen uker hos besteforeldre, maen er vekke... noen dager til... så då blir det vel lit "dating" på meg og dataen i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå