BarnNr.4 :) Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 ho vil ikke ta flaska når pappan gir henne, kun med meg?? hva skal vi gjør?? noen tips til meg? takker
~\/ero~ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 har aldri hatt dette problemet. men hva hvis du legger en genser e.l som tilhører deg, på armen til pappa'n når han gir henne flaske. Har hørt om noen som har gjort det:)
marsbaby:-) Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Prøv å gi melka på et par 5ml sprøyter først, så hun "skjønner hva som skjer". Det funka iallefall med oss!Åsså er det jo viktig at du ikke er til stede da;-) Sambo har også av og til lagt seg i senga på soverommet med henne,da blir hun ikke så sur når hun blir lagt ned. Jenta vår heter foresten også Linnea,vakkert navn:-)! Kos deg med ølet ikveld;-)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 La han prøve å holde henne med ryggen hennes inntil magen hans, slik at hun ikke ser han. Vanskelig å forklare,men skjønte du hva jeg mente? =) Lillepia her i slet med det samme, helt til pappaen i ren desperasjon snudde henne slik, og mot TVen. DA gikk flaska ned på høykant:) Lykke til!
BarnNr.4 :) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 takker for svar jenter:) kos dere videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå