Gå til innhold

hjelp... går det ann??

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på 2år og snart 8 mnd sluttet med smukk for litt over 1 mnd siden, det gikk kjempefint, etter 1 uke spurte hun ikke etter den mer. I dag begynte hun plutselig å sutte på tommelen. Kan jo forhåpentligvis hende det bare er noe hun tester ut, og at det ikke blir noe mer... noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? hun putta tommelen i munnen da hun la seg også... hjelp... må jeg gi henne smukken igjen for at hun ikke skal sutte på tommelen??!!

Skrevet

Vi var hos tannpleier med veslejenta her om dagen...hun sutter på tommel.

Da fortalte tannpleieren at hun selv strevde med sitt barn. der hadde de sluttet med smokk og det hadde gått helt fint. Trodde hun!! Inntil hun en dag glemte å slå av lyset på barnerommet da hun kom inn senere så hun at barnet hadde tatt tommelen....dette er flere år siden, og hun har visst fortsatt problemer med å få barnet til å slutte.

Kanskje ikke det du ville høre men....vi får bare prøve å bearbeide de litt etter litt. Kan jo umulig ligge med tommel i munnen hele natten, og på dagen får vi jo bare distrahere.

Er i alle fall den teknikken jeg prøver nå:)

Skrevet

Min tulle på 2 har suttet på 2 fingre fra hun var liten. Har aldri gjort noe med det. Nå bare tuller jeg med henne sier de to fingrene er mine. Da ler hun godt tar de ut. Men merker hun putter de ikke inn så ofte som før. Nå bare når hun er trøtt

Så hadde jeg vært deg hadde jeg bare latt henne gjøre det, Ikke gi det så mye oppmerksomhet så slutter hun nok snart =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...