Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Regner med at det blir ks i hvert fall. Får vite helt sikkert på torsdag. Ullevål her. Du, da ?
snehvit77 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2008 Glemte jo å skrive at jeg skal på Riksen... Vet ikke helt når enda, da jeg ligger på obs pga kort livmorhals... Håper det blir en stund til...
yasmina Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 regner ikke med aa se noen av dere paa barsel ialelfall da jeg skal foede paa Corniche Hospital, Abu Dhabi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå