Gå til innhold

syk gutt :o(

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 11 mnd har feber idag, 39,4. han har ingn andre symptomer.

kjempe grinete og slapp og lei seg. spiser ingenting, men drikker ok.

men han har blitt så rød/blodsprengt på øynene,, overalt på det hvite... er det vanlig når de har feber eller? ser ikke ut som øyebetennelse, er bare inne på selve øyet.

et spørsmål til.... hvis han skulle få feberkramper... er det farlig? er redd at han skal få det uten at jeg merker det i løpet av natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med øynene er vel ikke vanling? ring legevakta du.

Og det jeg egentlig vet da, det er det om feberkrampe.

Har vært igjenom det en gang.Det er veldig skremmende, men ikke farlig sånn sett.Legen sa til meg at det var pga feberen stiger for fort, og at det blir en slags kortslutning.Og at en alltid blir lagt inn til observasjon. Jeg fikk den gang beskjed om at feberen ikke skulle overstige 38.5 pga at hun var utsatt for feberkrampe.

Men det er en skremmende opplevelse.hun ble helt stiv i kroppen, så kun det hvite i øynene, og fråden sto i munnen hennes....uff...men ho er i dag snart 20 år :-))

Skrevet

ok. takk. ingen andre som har vært borte i det med røde øyne?

Skrevet

men kom til å tenke på.

Har han sove lite, så han kan være sliten? reagerer han på noe gresspollen? er sterk spredning av det nå....

Skrevet

han har sovet greit han. pollen vet jeg ikke, har ikke merket noe før. klør seg ikke i øynene. kom idag sammen med feberen egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...