LilleMagen Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 ... er kanskje fordi vi ikke har de samme tilbudene rundt oss som dere i byen har =) Og da tenker jeg på alt fra klær til barnevogner og annet utstyr, osv... Skulle gjerne hatt en 3hjuling jeg, men da må jeg først kjøre 3 timer EN vei for å få tak i en... hehe. Eller kjøpe brukt på Finn, eller nytt og dyrt på diverse babynettsider...
ippemo får augustbaby Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Ikke ta det så tungt, trehjulinger er oppskrytte uansett;-)
AO3 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Pluss at det er ikke saerlig heldig med tre smaa, svingbare hjul naar man skal bevege seg ut i soerpe og is midt paa vinteren i Nord-Norge. Da kommer man ikke mange metrene foer det sier stopp... Skulle gjerne hatt en lett, snacksy, "moderne" vogn jeg, men da kan jeg ikke bruke den utendoers...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ser ingen grunn til å være umoderne så lenge grunnen er avstanden til butikker. Kjøper det meste på nettet jeg, men i og med at jeg bor på landet er det ikke helt praktisk med stelleveske i skinn for eksmpel. Trenger stelleveske som tåler regn og passer inn i miljøet her. Presset over stæsj er heller ikke like stort som i byene. Mens størrelsen på huset og standarden på bilen betyr mye igjen.
LilleMagen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Hihihihi, tar det ikke så tungt jeg gitt...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Nei, det lyser nok lange veien "bønder i byn" uansett hvor mye vi prøver å være "moderne".
LilleMagen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Ahahaha, ja det er en annen sak =) =) =)
mor_til_2_84 Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Syns det er fint at ikke alle har likt heller jeg da. Godt med litt mangfold. Jeg bor vel sånn midt imellom by og på landet. Men ser ikke grunnen til å måtte være moderne uansett. Kjøper det som er mest praktisk for oss, og kjøper mye brukt for å slippe så mye ekstra utgifter på ting. Så lenge man har det bra, så er det vel det samme om man er moderne eller ei.
Puumi Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Bor på en plass med ca 6000 innbyggere , men kan ikke si jeg føler meg "umoderne " eller at vi bor på landet. Hvorfor skal det å bo i asfaltgryta være lykken ? trives med frisk luft , å kunne dra på fjellet når jeg vil like mye som jeg f. eks bruker iilse jacobsen støvler å hr et design hjem. Trodde vi var over dette med bønder og byen osv, men seff, vet jo vi har unntak. Mange ganger ser man mennesker som bor i byen som slett ikke ser ut som det. hehe
☆ fødeklar ☆ Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 og båten sjølvsagt, den må me ikkje gøyma. såå viktig!!
ChellBell - har født! Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Kjøre 3 timer en vei for en vogn er da ingenting!
nickiii Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 det er TULL!!! at du må bruke mye penger på ei ny 3hjulsvogn!! bare lær deg å let litt på nett og bruk utenlandske sider,da blir mange ting mye billigere enn i norge!! og i tillegg vil jeg si at tfk joggster twist kan bruker på ommentrent alle underlag!! har vært i skauen om vintern og på glattisen..ingen problem i det heltatt,den er stødig og lett og trille.. bor i nord norge laaaangt ute på bygda,men har da nett og tør handle i utlandet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå