Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har hatt magekramper og stikninger helt nederst i magen siden EL. Dette er noe jeg vanligvis ikke har. Har ikm en gang mellom førstkommende søndag og tirsdag, mest sannsynlig søndag siden jeg stort sett har 26 dagers sykluser. Har også vært litt småkvalm i går og i dag. MEN.. i dag spotter jeg litt brunaktig, og dette gjør jeg vanligvis før tr. Søren. Er alt håp ute? Er helt sikker på at symptomene mine ikke er innbilning, magesmertene har vært helt tydelige. Og i natt kl 01.00 måtte jeg stå opp for å spise litt fordi jeg var sulten og kvalm. Håper noen orker å svare, og kom gjerne med egne erfaringer. Det setter jeg pris på! Har hørt at man kan blø litt selv om man er gravid, men at det da bør være rød farge, ikke brunt? Sukk..
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 vet ikke om det er noe hjelp, men det er bedre at du har brunt enn rødt blod fikk jeg beskjed om i mitt første svangerskap... blødde litt brunt, og da var det gammelt blod som kom ut ...og jeg var gravid tror jeg ville sett det litt ann og tatt en test etterhvert.... ikke vits å gi opp lykke til
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jeg er uke 7 nå, og går med konstant "rustne" truser finnes ikke farlig! men, du kan ta det opp med legen din. han tar blodprøve og måler HCG nivået ditt i noen dager. så ser han om det stiger normalt!!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 det var godt å høre. Har gått med mensmerter i nesten to uker nå. Noen som har opplevd dette?
Lacey*har fått erta Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Hadde mensen hele første termin jeg! Også hadde jeg brun spotting innimellom! I tillegg hadde jeg en kjempeblødning nå for noen uker siden. Er i uke 25 nå. Vokser og gror. Alt håp er ikke ute, men selvfølgelig umulig å si noe om hva det er du opplever:) Lykke til!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 I mitt første svangerskap hadde jeg en bløding (var mest sannsynlig festeblødning sa legen), hadde smerter i magen mens jeg hadde blødningen. Gikk også med mens smerter lenge før jeg fikk positiv test (tanken slo meg ikke at jeg kunne være gravid), hadde også stikkninger nederst i magen. Og jeg dro til legen pga jeg trodde jeg var matforgifta, men var nok gravid. Så selv om jeg blødde så har jeg ei frisk og fin jente på 2,5 år i dag :-) Så ville tatt en test utti neste uke om jeg var deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå