Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med 3D ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positive/negative?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER KJEMPEPOSITIV:) TOK PÅ MAJORSTUAKLINIKKEN MED JENTA MI PÅ 1 ÅR:) KJEMPEBRA.KOZLIGE FOLK Å FIKK SE PÅ NURKET I 3 KVARTER + MANGE FINE BVILDER OG FILMER:)FIKK DET PÅ CD:)SKAL DIT I DES 08:) KOSTET 1500 KR,MEN VÆRT KVAR EN KRONE:) FÅR OGSÅ VITE KJØNN HELT SIKKERT:):):)

Skrevet

jeg hare ikke erfaring selv, men fikk se 3d ul film og bilder av tantebarnet mitt. var helt fantastisk, så vi har bestemt oss for å dra på samme klinikk, som er i sandvika utenfor oslo! Sendte mail dit og man bør bestille 3-4 uker før.

Gleder meg utrolig masse!

Skrevet

Vi var hos Kvinnedoktor på Meg og Magen i Tønsberg. Helt utrolig opplevelse. i tillegg til fantastiske bilder og film fikk vi god gjennomgang av babyen.

Det føltes veldig trygt. Så jeg kan anbefale å ta 3D både for morro og for å få en ekstra sjekk.

Jeg hørte akkurat om ei som var der og tok 3D. Da fant de en større hjertefeil som ingen hadde oppdaget før, tross flere ultralyder. Nå skal babyen fødes på Riksen og med hjerte team til stede. Det har for denne babyen vært livreddende.

Slik sett mener jeg vi får mer ut av 3D om man går til noen med kompetanse for medisinsk sjekk også.

Skrevet

Det er viktig å være obs på at ikke alle steder tilbyr medisinsk vurdering på 3d-ultralyd, noen steder er det bare at man får se på babyen, men ingen som kan vurdere medisinske tilstander.

Det er vel så vidt jeg vet derfor det er så stor prisforskjell på majorstua og sandvika. Så hvis man vil ha en medisinsk vurdering, er det viktig å sjekke stedet først, om de tilbyr det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...