en på vei *utklekket:)* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 På Føderiket i Oslo den 23 juni kl 21.50. Tulla vår var nøyaktig 3 kg stor og 51 cm lang. Etter mange falske rier omtrent hele dagen annkom vi føderiket kl 19 mandags kveld. Ble møtt av verdens søteste jordmor,Åsa Waldum,en god klem og levende lys,vi hadde hele føderiket for oss selv.. Riene hadde stoppert opp i bilen og jeg hadde ikke mer enn 3 cm åpning da vi sjekket. Jeg tenkte med gru at det ville bli en lang natt. Etter 30 minutter med akupunktur bestemte vi oss for å gå en liten tur. Jeg var trøtt og trengte litt luft,samt uggen etter nålene. På vei rundt Pilestredet park tok riene seg opp igjen. Karret meg igjen inn på føderiket og der gikk det slag i slag. Nøyaktig en time senere kom vakre tulla vår til verden. Født under vann,helt upåvirket av det hele. Far tok i mot og etter 5 timer og en normal kroppstemperatur fikk vi reise hjem. Storebror sto opp kl 4 om natten og holdt lillesøster for første gang. Det var kjærlighet med første blikk.. Jeg kan absolutt annbefale Føderiket for alle flergangsfødende som bor i Oslo og i nærheten. Takket være de og vår fantastiske jordmor fikk vi en fødsel opplevelse vi aldri ville vært foruten. Hvor vi ble satt i fokus,uten stress og mas og oppfølgingen siden har vært like fantastisk. Man blir virkelig tatt vare på og det betydde mye for meg og min kjære.. Nå koser vi oss hjemme med vakre Martine,og alt har roet seg ned.. Hun spiser og sover hele tiden og en sjelden gang åpner hun øynene for å hilse på. Snill som bare av det og vi nyter virkelig livet med 3 skjønne barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå