A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hei, jeg har hatt positive el-test i tre dager nå. Er det noen som vet når egget egentlig slipper da? Er det sluppet? Når blir el-testen neg.? Kan man bli gravid den dagen el-testen går fra pos. til neg.? Mannen kommer hjem i morgen og jeg er DESPERAT etter å "holde på egget" til i morgen... Er det mulig å bli gravid i morgen mon tro???
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Egget har blitt sluppet den dagen du får negativ test....Det som gir best sjanse er å kose seg i senga de første dagene man får pos.eltest...da venter nemlig svømmerne på egget.....egget lever jo bare en kort tid.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Ja, det var det jeg trodde, at egget slapp den dagen med neg. test. Egget holder jo koken i 24 timer... Joda, jeg vet alt dette med at det er best med sex FØR el, men det er ikke mulig nå, siden mannen er vekke, så da må jeg bare satse på at egget holder til i morgen.... Det er håp i hengende snøre... Et merkelig ordtak i denne sammenhengen...:-D
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Hehe ) Bare til å jobbe på! Ikke vits i å la en sjanse fare forbi )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Dette er uutholdelig... Han kommer ikke hjem før kl. 1630 i morgen... Får teste meg i morgen også, for å se om testen fortsatt er positiv... Jaja, jeg hadde vel egentlig tenkt at han ikke kom til å rekke el denne gangen... Hmmm.... Lurer på om lite søvn kan ha utsatt el? (Jeg sover utrolig dårlig når han ikke er hjemme , sovner ikke før i ett-tiden og er lys-våken klokken 05.00 ..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå