Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål fra Bli Gravid..

Jeg har hatt magekramper og stikninger helt nederst i magen siden EL. Dette er noe jeg vanligvis ikke har. Har ikm en gang mellom førstkommende søndag og tirsdag som kommer, mest sannsynlig søndag siden jeg stort sett har 26 dagers sykluser. Har også vært litt småkvalm i går og i dag. MEN.. i dag spotter jeg litt brunaktig, og dette gjør jeg vanligvis før tr. Søren. Er alt hår ute? Er helt sikker på at symptomene mine ikke er innbilning, magesmertene har vært helt tydelige. Og i natt kl 01.00 måtte jeg stå opp for å spise litt fordi jeg var sulten og kvalm. Håper noen orker å svare, og kom gjerne med egne erfaringer. Det setter jeg pris på! Har hørt at man kan blø litt selv om man er gravid, men at det da bør være rød farge, ikke brunt?

Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv har jeg alddri blødd i begynnelsen av et svangerskap, men har hørt om mange som har hatt festningsblødning.

Alt håp er ikke ute før mensen er der! Lykke til

Skrevet

Hei! Er inne på 1.trim og mimrer... Kom over ditt innlegg og tenkte jeg måtte svare. Da jeg ble gravid hadde jeg brunlig utflod før ikm og nesten 2 uker etter. Jeg bruker også å ha dette før mensen (som er litt uregelmessig), så regnet med jeg ikke var gravid. Tok en test likevel, men den var negativ. Men mensen kom aldri riktig igang, så etter ca 1 uke tok jeg ny test som også var negativ.. Etter ytterligere 3-4 dager uten ordentlig mens, kun brunlig utflod og innimellom litt blod tok jeg enda en test og den var positiv!! Er nå i uke 24 og lillegutt sparker og koser seg i magen min :o)

Håper dette svaret hjelper... Og håper du får samme positive resultat som meg!

LYKKE TIL!!

Skrevet

Tror ikke at du skal bekymre deg i det hele! Er 9 uker idag, og det siste 5 ukene, etter at jeg testet positivt så har jeg hatt brun/rosa utflod. Det er visst ganske normalt, ingen ting å bekymre seg over. Trodde det var større fare viss det kom ferskt blod, men det er jo en del som er plagte med det gjennom hele graviditeten også. Tror at folk flest her inne bekymrer seg litt for mye, innkludert meg og;)

Skrevet

Tusen takk for svar. Ingen forandring i dag, spotter brunt. Så det gjenstår å se om tanta kommer i natt eller i morgen slik hun har gjort siste mnd. Det er i hvertfall godt å høre at dere har spottet og at det har gått bra! Visste ikke at dette var så vanlig jeg?!

Et spørsmål til; Har dere spottet mye slik at det kom ned i trusa, eller bare når dere har tørket dere? Jeg har det når jeg tørker meg+at det kom en tiøring i trusa i går. (Sorry detaljene)

Skrevet

hei igjen!

Jeg blødde såpass mye at jeg måtte bruke truseinnlegg og skifte relativt ofte. Tror jeg blødde helt til uke 7 ca..

Men ser det er en stund siden du spurte... Har mensen kommet nå?

Krysser fortsatt fingrene for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...