Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt magekramper og stikninger helt nederst i magen siden EL. Dette er noe jeg vanligvis ikke har. Har ikm en gang mellom førstkommende søndag og tirsdag som kommer, mest sannsynlig søndag siden jeg stort sett har 26 dagers sykluser. Har også vært litt småkvalm i går og i dag. MEN.. i dag spotter jeg litt brunaktig, og dette gjør jeg vanligvis før tr. Søren. Er alt hår ute? Er helt sikker på at symptomene mine ikke er innbilning, magesmertene har vært helt tydelige. Og i natt kl 01.00 måtte jeg stå opp for å spise litt fordi jeg var sulten og kvalm. Håper noen orker å svare, og kom gjerne med egne erfaringer. Det setter jeg pris på! Har hørt at man kan blø litt selv om man er gravid, men at det da bør være rød farge, ikke brunt?

Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange blør litt før og på IKM hvis de er gravide. Så alt håp er ikke ute nei. Ganske lovende symptomer du har også, men kan selvfølgelig være PMS. Lykke til og håper du ikke får besøk av TR.:-)

Skrevet

Uff..skulle ønske jeg kunne gitt det et godt svar, men er desverre svar skyldig. Ville bare si at at jeg føler med deg! Har selv IKM kommene torsdag, og fikk idag brunaktig utflod. Klamrer meg til håpet om at det er en jæv...sen festeblødning og ikke TR annkomst. Tror nok det er riktig at man kan blø litt rundt IKM selv om man er gravid. Håpet er ikke ute, men man kan bli shaky av mindre. Sender deg masse god lykke-energi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Når har du tenkt å teste forresten?

Skrevet

Jeg "blødde" 4 uker etter avsluttet mens, som er vanlig, var ganke lyse rosa, men kan vel få brunt å.. Men syntes kansje du skal få tatt deg en test, så er du på den sikre siden, er det spotter så har jo egget festet seg, og det syntes da nå på en test, og da er du gravid, så all håp er nok ikke ute :D

Skrevet

Det kan gå begge veier (symptomer for mens og graviditet er farlig like), men håper for din del at du er gravid! Hold oss oppdatert ;o) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Skal teste i morgen tidlig. Takk for gode tanker:) Spotter enda, men har ikke økt i mengde.

Skrevet

får krysse fingrene for deg, som sagt, hold oss oppdatert.. vil vite :P

Skrevet

hvor lenge varte blødningen din januarbarn3?

Skrevet

den kom når jeg sov, så det var blod i engen, så en dag blir det da vel..

Skrevet

Hvor lenge har du blødd da??

Skrevet

Testen var negativ:( Så det ser ikke lyst ut.. Spotter som før. Ååå, er så lei nå. Får ta en ny test i morgen hvis ikke tanta dukker opp. sukk. Men er jo også mulig at tr kommer på tirsdag som er dag 28.. Har i det siste hatt 26 dagers sykluser, men hvem vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...