Gå til innhold

Noen andre som har barn med pollenallergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn på 4 år som har ganske kraftig pollenallergi. Han får zyrtec samt Livostin øyedråper. I dag er han helt utslått. Rød og hoven på og rundt øynene og han har fått en ekstra "hinne" innpå det ene øyet fordi han har klødd seg så mye. Stakkar, er ikke så lett å forklare en liten gutt at han ikke må klø når det klør...

Noen som har noen tips slik at han får en bedre hverdag? Noen som har prøvd andre medisiner med hell? Gir man kortisonsprøyter til så små barn? (kjedelig at det er fredag i dag, slik at jeg må vente helt til mandag med å ringe legen). Jeg har selv pollenallergi slik at jeg vet hvilke forhåndsregler man kan ta for å skåne seg selv mest mulig, men jeg lurer mest på om andre har barn som bruker medisiner som virkelig gjør susen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet Life butikkene har noe som heter Alleramin kapsler som lover pengene tilbake hvis de ikke virker. Husker ikke hva det kostet for en eske med 12 kapsler, har kjøpt det til gutten min på snart 8 år, men har ikke gitt han enda da vi bor i finnmark, og pollensesongen er nettop begynt, han går på syrtec, begynte med det for ca 1 mnd siden.

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke det ut ihvertfall. Vurderer også homeoptati, men det tar en stund før det eventuelt hjelpes, det må brukes over tid. Kanskje akupunktur kan være til hjelp også? Må finne noe som hjelper ihvertfall sånn at han slipper å plages sånn. Får så vondt av han :o(

Skrevet

Dytter denne jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...