fumlis og skrikerungene Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Og takk gud for det. Har slitt med alvorlige abstinenser i lengre tid. Så... Tjohoo kjære kranglere
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Tjohooo tilbake, mulig du ikke får dekka abstinensene så kjapt nå når sommeren har slukt oss, men det er alltids anonymforum om du har noe gruff du vil ta ut, hehe.
fumlis og skrikerungene Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 hmm... men alt er bedre enn ingenting:-) Og sommeren har nå halvveis slukt meg og, men ikke helt.. Jeg er uvenner med sola. Vi har et sånn elsk hat forhold. Men, men.. Når han blir borte igjen (som sikkert er ganske snart) kommer han til å bli savnet dypt allikevel.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Aaaahhhhhhh...så koselig det var da=) Har tid slutten av uka snuppa=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Ja, Ikke sant? Litt tregt dette her da. Bestilte mobilt bredbånd. Men det blir vel bedre i fremtiden vil jeg tro;-) Siden det er slutten av denne uken nå, så regner jeg med du mener slutten av neste uke. Hehe;) Det blir koselig da.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jepp, det stemmer, men kan slå på tråden nærmere=)Ellers håper jeg du har kommet i orden og at alt har falt på plass,=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2008 Det må du gjøre;-) Begynner å komme i orden, og ting begynner definitivt å falle på plass;-)
The most famous Ludder Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Jeg stemmer i, hurra!!! Er ikke det samme uten deg!
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2008 Nei, det blir jo selvfølgelig aldri det samme uten fumlis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå